Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:16:50 GMT

اصفهان| برتری سپاهان برابر پیکان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۴۵۴۴

اصفهان| برتری سپاهان برابر پیکان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران که با گذشتن از سد تیم‌های خیبر خرم‌آباد و شهدای رزکان نو کرج، حالا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به هم رسیده‌اند، از ساعت 16:20 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند تا برنده این دیدار یکی از 8 تیم نهایی این رقابت‌ها را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قلعه‌نویی در این دیدار نیز پیام نیازمند را درون دروازه سپاهان قرار داده است و سعید آقایی، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمد محبی، سیدمحمدرضا حسینی و علی قربانی دیگر بازیکنان ترکیب زردپوشان برابر پیکان را تشکیل می‌دهند.

حسین فرکی نیز پیکان را با ترکیب وحید شیخ‌ویسی، مهران موسوی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، حجت حق‌وردی، محمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی به مصاف سپاهان فرستاده است.

پیکان در حالی در جام حذفی برابر سپاهان قرار گرفته که از 3 دیدار قبلی خود در لیگ برتر 7 امتیاز کسب کرده است و روزهای خوبی را سپری می‌کند. سپاهان هم در یک قدمی صدر جدول لیگ قرار دارد و می‌خواهد علاوه بر لیگ برتر در جام حذفی نیز مدعی باشد.

دیدار 2 تیم در ورزشگاه نقش‌جهان با سوت حمید حاج‌ملک قاضی این مسابقه آغاز شد. در دقیقه 3 شوت زمینی سعید واسعی را پیام نیازمند در 2 مرحله مهار کرد.

در دقیقه 7 شوت سرکش و خطرناک سعید واسعی از پشت محوطه جریمه سپاهان را پیام نیازمند با 2 دست دور کرد تا این موقعیت نیز ثمری برای پیکان نداشته باشد.

در دقیقه 12 گریز مرتضی منصوری و پاس دقیق او به محمد محبی رسید و این بازیکن فرصت‌طب نیز با شوتی محکم توپ را به کنج دروازه پیکان فرستاد تا سپاهان خیلی زود یک بر صفر پیش بیفتد.

فرکی: تا هفته هفتم لیگ هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده بودیم/در اصفهان از هیچ‌کس دلخور نیستماصفهان| قلعه‌نویی: پس از تعطیلات لیگ بلاتکلیف شدیم/ بازی کردن در آسیا هم سخت است هم آسانمومنی: بازی با سپاهان عیار قهرمانی استقلال را مشخص می‌کند

در دقیقه 13 محبی فرصت به ثمر رساندن گل دوم سپاهان را هم داشت، اما در حالی که با وحید شیخ‌ویسی تک به تک شده بود تعادل خود را از دست داد و مدافعان پیکان توپ را دور کردند.

در دقیقه 22 شوت ناگهانی محمد محبی از پشت محوطه جریمه پیکان به تیرک دروازه این تیم برخورد کرد و راه به جایی نبرد.

در دقیقه 26 حرکت یک و دو و زیبای بازیکنان سپاهان موقعیت بسیار مناسبی نصیب این تیم کرد، اما در حالی که سجاد شهباززاده می‌توانست با یک ضربه بغل پا دروازه پیکان را باز کند شوت او با فاصه بسیار زیاد از بالای دروازه وحید شیخ‌ویسی به بیرون رفت.

در دقیقه 30 ارسال در عرض محمد ستاری را پیام نیازمند مهار کرد تا این موقعیت نیز ثمری برای پیکانی‌ها نداشته باشد.

مرتضی منصوری از سپاهان در دقیقه 37 به دلیل خطا روی جلال‌الدین علی‌محمدی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 38 پیکان صاحب موقعیت خطرناک دیگری شد اما شوت حسین پورامینی در آغوش پیام نیازمند آرام گرفت.

در دقیقه 39 پیکان بار دیگر روی دروازه سپاهان خطرساز شد و سعید واسعی از پشت محوطه جریمه به قصد باز کردن دروازه سپاهان شوت زد که با واکنش به موقع پیام نیازمند دور شد.

در دقیقه 44 سعید واسعی به دلیل تمارض در محوطه جریمه سپاهان کارت زرد گرفت.

در دقیقه 44 محمدرضا مهدی‌زاده به جای مرتضی منصوری مصدوم در ترکیب سپاهان قرار گرفت.

در دقیقه 45+1 و در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان نیمه نخست بودند، سپاهان به گل دوم رسید. محمدرضا حسینی پایه‌گذار این گل شد و پس از تأثیرگذاری مهاجم سپاهان روی توپ، این سجاد شهباززاده بود که دروازه پیکان را برای بار دوم باز کرد.

نیمه نخست این دیدار با پیروزی 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و قرقیزستان هم همانطور که پیش‌بینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود و بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بود.

تیم ایران در ۵ دقیقه نخست بازی فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش سریع دروازه بان قرقیزستانی و کمک تیر دروازه مانع از فرو ریختن دروازه قرقیزستان شد.

تلاش‌های شاگردان شمسایی در هشتمین دقیقه بازی به نتیجه رسید و بهروز عظیمی با یک ضربه تماشایی موفق شد قفل دروازه قرقیزستان را باز کند.

اما غفلت مدافعان تیم ملی باعث شد بازیکنان قرقیزستان در نهمین دقیقه بازی به وسیله «آمانبائف» گل تساوی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۱۰ تیم ملی ایران صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه قرقیزستان شد و «سالار آقاپور» موفق شد به زیبایی و با یک شوت تماشایی دروازه قرقیزستان را باز کند.

در ادامه هم حملات دو تیم به نتیجه نرسید تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

کد خبر 6087520

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند