Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:34:28 GMT

اعزام جانبازان استان کرمانشاه به اردوی مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۴۶۸۰

اعزام جانبازان استان کرمانشاه به اردوی مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مستجاد حسینی گفت: به‌منظور توسعه نشاط و سلامت در بین جامعه شاهد و ایثارگر و با برنامه‌ریزی‌ های مشترک صورت گرفته بین اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و با مشارکت، همکاری و مشایعت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام و مقرر شد ۲۰۰ نفر از جانبازان معزز نخاعی استان کرمانشاه به همراه خانواده‌ به مشهد مقدس و حرم مطهر ثامن‌الحجج حضرت امام رضا (ع) مشرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جانبازان در قالب کاروان‌های ۴۰ نفره و در طول آبان و آذر سال جاری به مشهد اعزام می‌شوند، گفت: امیدواریم همراهی نهادهای انقلابی در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی جامعه شاهد و ایثارگر، باعث ارتقای انگیزه مشارکت سایر دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای کشوری و لشکری شود و الهام‌بخش پویایی و تحرک هر چه بیشتر در بین سایر اقشار جامعه، به‌خصوص ارتقای سطح نشاط و شادابی جامعه معزز ایثارگری باشد.

کد خبر 4781888

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه مشهد مقدس جانبازان و ایثارگران شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش بارش برف قوه قضاییه بنزین شهر تهران آتش نشانی اغتشاشات ایران آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی محسن هاشمی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد مشهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور، پنجشنبه ۶ اردیبهشت با استقبال یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شد.

????گفتنی است؛ شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به مشهد مقدس است.

کد خبر 6088595

دیگر خبرها

  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند