Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن مرادنیا روز سه شنبه در آیین رونمایی از ۶ سایز تایر تولید جدید کارخانه لاستیک بارز کردستان اظهار داشت: کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در همه زمینه‌هاست بنابراین از همه سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم به سرمایه‌گذاری در این استان روی بیاورند.

وی اضافه کرد: کردستان علاوه بر حوزه کشاورزی می‌تواند به قطب تولید کشور در بخش صنعت تبدیل شود چون در سال‌های اخیر کارهای خوبی در ایجاد زیرساخت‌ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان به تخصیص ۳۹۰ میلیارد تومانی اعتبار در سال جاری برای تکمیل پروژه راه‌آهن همدان - سنندج اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی برای اجرای این طرح ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد کرده و قرار است تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد که می تواند زیرساخت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت باشد.

مرادنیا به فعالیت کارخانه لاستیک کردستان نیز اشاره و تاکید کرد: با توجه به همسایگی با اقلیم کردستان و علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران عراقی، زمینه مشارکت برای توسعه این واحد تولیدی ایجاد شده و می‌توان بازار منطقه شمال عراق را در اختیار گرفت.

وی به انجام مکاتبه با وزارت صمت برای صادرات لاستیک کردستان به کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: در صورت تحقق این مهم، صادرات و بخش صنعت استان تقویت و زمینه برای توسعه این منطقه فراهم خواهد شد.

ظرفیت کارخانه لاستیک بارز کردستان ۲۵ درصد افزایش می‌یابد

سرپرست گروه صنعتی بارز نیز اظهار داشت: تلاش ما این است که ظرفیت تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان را در سال آینده ۲۵ درصد ارتقا داده و تعداد افراد مشغول به کار از ۷۰۰ نفر به یک هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یابد.

علی‌اکبر مشرفی با بیان اینکه گروه صنعتی بارز در کشور دارای سه واحد تولیدی در شهرهای کرمان، سیرجان و کردستان است، افزود: واحد تولیدی لاستیک بارز در کردستان ۵۰ هزار تن ظرفیت دارد.

وی به ایجاد کارخانه لاستیک در کردستان با نگاه صادراتی به غرب مثل سوریه، عراق، لبنان و اردن اشاره کرد و یادآور شد: اولین واحد تولید لاستیک بارز در کرمان با ظرفیت تولید ۲۰ هزار تن در سال ۷۴ راه‌اندازی شد.

سرپرست گروه صنعتی بارز به تدوین یک طرح توسعه این گروه اشاره کرد و گفت: قرار است تا سال ۱۴۰۴ طرفیت تولید این شرکت به ۲۵۰ هزار تن لاستیک در کشور برسد که در این صورت در صدر تولیدکنندگان منطقه قرار می‌گیریم.

مشرفی با اشاره به اینکه غیر از ترکیه هیچ کشوری در منطقه کارخانه تولید لاستیک ندارد، اضافه کرد: از ۲۵۰ هزار تن تولید برنامه‌ریزی شده در کشور، حدود ۲۰۰ هزار تن آن محقق شده و مابقی تا سال ۱۴۰۴ محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و تعدادی از مدیران دستکاه‌های اجرایی استان روز سه شنبه از بخش‌های کارخانه لاستیک بارز کردستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این واحد تولیدی قرار گرفتند.

برچسب‌ها لاستیک رونق تولید کردستان صنعت سرمایه گذاری بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاستیک رونق تولید کردستان صنعت سرمایه گذاری لاستیک رونق تولید کردستان صنعت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله بخش صبح پنجشنبه در بازدید مدیرکلدیوان محاسبات استان اردبیل از پروژه های پرورش ماهی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری برای اجرای طرح های آبزی پروری داشته و می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز رفع موانع سرمایه گذاری در استان به ظرفیت مطلوبی در این حوزه دست یافت.

وی یکی از اهداف مهم این اداره کل را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار حفظ منابع عنوان کرد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل خاطرشان کرد: بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات می تواند در این مسیر چراغ راه باشد.

اله بخش با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان اردبیل بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، افزود: با استفاده از خروجی طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده ظرفیت تولید استان را به نحو مطلوبی ارتقا خواهیم داد.

عقیل شکری مدیر کل دیوان محاسبات استان اردبیل نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های اداره کل شیلات استان اردبیل در راستای حمایت از تولیدکنندگان این صنعت با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری و حضور مردم در امر تولید در استان گفت: لازم است با برنامه ریزی دقیق از مشارکت سرمایه گذاران برای ایجاد طرح های تولید محور و اشتغالزا حمایت شود

در این بازدید از کارخانه در حال احداث قطعه بندی و فرآوری آبزیان شهرک صنعتی رضی، مرکز تکثیر ماهیان سردآبی و چندین مزرعه پرورش ماهی واقع در روستای کنگرلو و آق درق بازدید و به چندین تولید کننده موفق خدمات ترویجی و حمایتی رایگان برای توسعه مکانیزاسیون مزارع اعطاء شد.

کد خبر 6088289

دیگر خبرها

  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی