Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور باشکوه مردم با بصیرت و ولایتمدار در راهپیمایی‌های دفاع از اقتدار و امنیت کشور تقدیر کرد. متن بیانیه به این شرح است: «بســـم الله الرحــمن الــرحیــم» شکر و سپاس خداوند قادر متعال جلّ و علا، به پاس نعمت بی‌بدیل ولایت فقیه و ملت متدین، دشمن شناس و نمونه تاریخ، مردم بابصیرت و ولایت‌مداری که علیرغم، دغدغه جدی اقتصادی و مطالبات به حق، با لحظه‌شناسی و لبیک عملی به رهنمودهای حکیمانه مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادام الله ظله الوارف، در دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر توطئه جهانی و جنایات نابخشودنی اغتشاش‌گران و اشرار به صحنه آمدند و سروقامتانه با شرکت در راهپیمایی‌های حماسی، تجلی‌بخش شکوه بصیرت و وقت‌شناسی در مقطع حساس کنونی شدند و برگ زرین دیگری بر افتخاراتِ مایه مباهات و مثال‌زدنی خود افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این احساس تکلیف دینی و انقلابی آحاد مردم شریف ایران اسلامی و شرکت در راهپیمایی‌های ستودنی را، ارج نهاده و از تمامی خادمین بااخلاص این عرصه، تقدیر و تشکر به عمل می‌آورد.  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه‌شب در نشست با مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این مجموعه دارای مسؤولیت مهمی در تولید برنامه‌های فرهنگی و انقلابی بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب و مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر فعالیت‌های مهم و شاخص داشته که نمونه بارز آن برپایی مراسم راهپیمایی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اهداف دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکام ماند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرایطی که دشمن ایجاد کرده بود با حضور حماسی مردم نقش مهمی ایفا کرد.

وی با تاکید بر تقویت تجهیزات و امکانات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: داشتن سیستم‌های قوی پخش صدا و بلندگوهای پیشرفته برای برگزاری مراسم و برنامه‌ها یک ضرورت است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ساحل بوشهر در ایام نوروز امسال فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است گفت: پیوست رسانه‌ای در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ضرورت است تا این موارد به نحو احسن منعکس شود.

وی ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه ترویج فرهنگ انقلابی و دینی گفت: این نهاد می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

کد خبر 6063296

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حفظ حرمت نوامیس مسلمین، خط قرمز امت اسلامی است
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جنایات اسرائیل را محکوم کرد
  • رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد