Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:51:10 GMT

نشست کمیته فنی اوپک ۱۲ آذرماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۵۸۹۲

نشست کمیته فنی اوپک ۱۲ آذرماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز از لندن، یک منبع اوپکی اعلام کرد که نشست کمیته فنی اوپک (JTC) که شرایط بازار نفت را بررسی می‌کند، قرار است بعدازظهر روز سه‌شنبه هفته آینده در وین برگزار شود.

همچنین قرار است نشست وزیران اوپک در روز پنجشنبه (۱۴ آذرماه) در مقر این سازمان در وین برگزار شود و پس از آن نشست این سازمان و متحدانش، از جمله روسیه، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش چندی پیش (ژوئن ۲۰۱۹) تصمیم گرفتند توافق خود برای کاهش تولید روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت را تا پایان ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی تمدید کنند.

وزیران نفت و انرژی اوپک برای شرکت در صدوهفتادوهفتمین نشست عادی این سازمان و آخرین نشست سال ۲۰۱۹ خود پنجم دسامبر (۱۴ آذرماه) در دبیرخانه دائمی این سازمان در وین گرد هم می‌آیند، همچنین هفتمین نشست مشترک وزارتی اوپک و غیراوپک ششم دسامبر (۱۵ آذرماه) در مقر دائمی این سازمان برگزار می‌شود.

هفدهمین نشست کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق کاهش عرضه تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک (JMMC) هم براساس برنامه قرار است عصر چهارم دسامبر (13 آذرماه) در محل دبیرخانه اوپک در وین اتریش برگزار شود.

کد خبر 4781999

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نفت ایران اوپک نفت قیمت نفت قیمت بنزین بنزین بانک مرکزی ایران قیمت دلار کمک معیشتی خانوار وزارت جهاد کشاورزی معیشت خانوار سازمان برنامه و بودجه کارت سوخت طرح ملی مسکن سهمیه بندی بنزین وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت یورو قیمت بنزین در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سلسله‌نشست‌های بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» به مناسبت اولین سالگرد درگذشت دکتر عماد افروغ از سوی دبیرخانه جایزه زنده‌یاد دکتر عماد افروغ (ویژه نقد و سیاستگذاری فرهنگی) برگزار می‌شود.

اولین نشست از این مجموعه یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور مصطفی زالی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران، حبیب رحیم‌پور ازغدی، پژوهشگر فلسفه و اسماعیل نوده فراهانی، کارشناس ارشد دفتر مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

مهدی اکبری گلزار دبیری این نشست را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است نشست دوم از سلسله‌نشست‌های بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»  دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین هاشمیان (مدیر گروه سیاستگذاری فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع))، بهاره آروین (عضو هیئت‌علمی دانشگاه تربیت‌مدرس)، محسن صبوریان (عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران) و دبیری صبورا امین‌فر (دکترای سیاستگذاری فرهنگی) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان ولیعصر، خیابان دمشق، شماره ۹، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مراجعه کنند.

این دو نشست از نشانی زیر پخش خواهد شد:

https://www.skyroom.online/ch/ricac/research

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیزدهمین نشست گفتگومحور «بچه‌های رستا» برگزار می‌شود
  • عزت نفس در نوجوانان سوژه نشست بچه‌های رستا
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب یک عضو جدید برای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • نشست شورای امنیت برگزار شد/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • روسیه: حمله‌ ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • روسیه: حمله های ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • نشست فوق العااده شورای امنیت برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد