Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام ابوالقاسم پور عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  توضیح داد: این افراد در هشت سال گذشته از هیچ تلاشی برای ابقای شیرازی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران فروگذار نکرده اند.

وی با بیان اینکه منافع این افراد در ابقای رئیس فعلی هیات فوتبال تهران است تاکید کرد که باید سرپرست جدیدی برای انتخابات پیش رو مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شفافیت برای مجمع انتخاباتی ضروریست تاکید کرد: طبق قانون باید سرپرست برای هیات فوتبال استان تهران از اسفند سال گذشته معرفی می شد تا مشکلات مختلف کاهش یابد.

مهاجم اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این موضوع که مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران پیگیر برگزاری این انتخابات است تصریح کرد: وی فردی است که به قوانین کامل آشنا و اتفاقات را بهتر از همه مطلع است.

ابوالقاسم پور ورود سازمان بازرسی کشور و سایر دستگاهها قانون گذار به این موضوع را برای آینده انتخابات هیات ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد با ورود اداره کل، سازمان بازرسی و وزارت ورزش به این موضوع شاهد اتفاقات خوبی در انتخابات پیش رو باشیم.

به گزارش ایرنا اصلی‌ترین دلیل برگزار نشدن هیات فوتبال از سوی مراجع قانونی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این است که اگر رئیس فعلی هیات فوتبال بخواهد کاندیدا شود، باید از سمتش استعفا دهد زیرا نمی‌تواند هم کار اجرایی انجام دهد و هم نامزد انتخابات شود.

مقرر بود تا ششم آذرماه(فردا) انتخابات هیات فوتبال تهران برگزار شود اما به دلیل حضور رئیس هیات فوتبال و حق رای وی در مجمع و همزمان کاندیدا بودن وی و مغایرت این امر با قانون این انتخابات از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران لغو شد.

هم اینک ۱۳ نفر کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران هستند.

حبیب الله ابوالحسن شیرازی از هشت سال پیش رئیس هیات فوتبال استان تهران بوده که مسئولیت آن از سوم اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسیده است.

برچسب‌ها فوتبال استان تهران مجمع انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال استان تهران مجمع انتخاباتی فوتبال استان تهران مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد