Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا صفری با اشاره به مشکل کمبود رادیولوژیست در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: امیدواریم این مشکل به زودی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه در بیمارستان آتیه وضعیت بخش سونوگرافی بهتر شده و سونوگرافی‌های بیماران بستری در بیرون از بیمارستان انجام نمی‌شود، گفت: تنها موارد استثنایی از سونوگرافی‌ها به بیرون ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان تاکید کرد: در حال حاضر سونوگرافی‌های بیماران بستری انجام می‌شود و در بخش سرپایی نیز اگر سیستم پکس راه‌اندازی شود و رادیولوژیست‌ها از راه دور خدمات ارائه دهند، دیگر بیماران مجبور به پرداخت هزینه برای انجام آن در بیرون از سیستم نخواهند بود و به صورت رایگان خود آن را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در بیمارستان آتیه و پلی‌کلینیک شهید شهبازی همدان بخش سونوگرافی دایر است اما به دنبال فعال کردن آنها برای بیمه‌شدگان سرپایی هستیم تا مجبور نشوند به بیرون از مجموعه بروند، افزود: کمبود رادیولوژیست باعث شده سونوگرافی‌های سرپایی به راحتی انجام نشود که به دنبال حل مشکل هستیم.

صفری با بیان اینکه البته در حال حاضر اگر بیماران بستری را برای انجام سونوگرافی و "ام آر آی" به بیرون از مجموعه یعنی سایر مراکز درمانی ببریم هزینه آنها را پرداخت می‌کنیم، گفت: در این صورت تامین اجتماعی خود هزینه بیماران بستری را در دریافت خدمات سایر مراکز پرداخت می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: در بیمارستان آتیه همدان هنوز چند بخش بازسازی نشده و حتی اخیرا اعتبار بازسازی اتاق عمل آن به مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است در حالی که سال گذشته کار اتاق عمل بیمارستان غرضی ملایر به اتمام رسیده و در حال حاضر نیز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

وی از فعال شدن پنج اتاق "ال دی آر" بیمارستان غرضی ملایر خبر داد و افزود: بیمارستان آتیه هنوز اتاق "ال دی آر" زنان ندارد و در آینده باید راه‌اندازی شود‌.

 صفری با اشاره به اینکه در حوزه تجهیزات نیز بیمارستان غرضی ملایر جلوتر از بیمارستان آتیه بوده است، تاکید کرد: بیمارستان آتیه دستگاه "ام آر آی" دارد و بیمارستان غرضی ندارد اما البته هر دو بیمارستان سی تی اسکن دارند.

وی گفت: در حال حاضر بیمارستان آتیه تنها چهار دستگاه آمبولانس دارد که سه مورد از آن جدید است در حالی که بیمارستان غرضی دارای پنج آمبولانس جدید بوده و چون اعزام در این شهرستان بیشتر است تعداد این وسایل نقلیه را افزایش داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم در بیمارستان آتیه سیستم اداری و درمانگاه را از مجموعه خارج و بخش‌های جدید ایجاد کنیم، افزود: اگر به این مهم برسیم بیمارستان طبق وضعیت دارای ۲۵۶ تخت خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واژگونی اتوبوسی متعلق به تعاونی جهان گشت مهر در یزد اظهار کرد: تعداد کل راننده و سرنشینان اتوبوس ۱۵ نفر شامل ۱۳ سرنشین و دو راننده بوده است.

وی عنوان کرد: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم سرپایی در صحنه توسط عوامل اورژانس درمان شدند.

میرجلیلی یادآور شد: هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

وی ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت شد و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

رییس اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است، گفت: اسامی مصدومان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6080494

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود