Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری فردی که در این شهرستان اقدام به انتشار مطالب کذب و دروغ در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلااع رسانی پلیس، سرهنگ ابوالقاسم باقری گفت: کارشناسان پلیس فتا در کاشمر با رصد و کنترل فضای مجازی از انتشار مطالب کذب و دروغ در یکی از شبکه‌های اجتماعی که با هدف دامن زدن به التهابات و ناآرامی‌های مربوط به گرانی بنزین منتشر شده بود، مطلع و به منظور شناسایی عامل و یا عاملان انتشار آن وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کاشمرافزود: ماموران پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای سایبر، در کمتر از 24 ساعت متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در ابتدا منکر ارتکاب هرنوع جرمی بود، اظهار کرد: متهم در مواجهه با مستندات دیجیتالی پلیس، ناگزیر لب به اعتراف گشود و به انتشار اخبار کذب و شایعات در فضای مجازی با هدف ایجاد اغتشاشات و نا آرامی در سطح جامعه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر، پایبندی به قانون و مقررات را وظیفه قانونی و شرعی هر فرد دانست و بر شدت برخورد پلیس با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تاکید کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کاشمر مجرم سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در شوش

فرمانده‌ انتظامی شوش گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در دزفول، قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در شوش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با اشاره به کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

محمدی‌نسب اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 746969

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت