Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملل از همه طرف‌های درگیری یمن خواست تا از هرگونه اقدامی که با متن و روح توافق استکهلم سوئد در تعارض است و موجب تشدید اوضاع الحدیده در غرب یمن می‌شود، امتناع ورزند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، سازمان ملل اعلام کرد، افزایش تعداد حملات هوایی که طی ۷۲ ساعت گذشته صورت گرفت، آشکارا با آرامش نسبی برقرار شده بعد از ایجاد پست دیده‌بانی مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتین گریفیث، فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل به یمن یکشنبه گذشته به منظور مذاکره درباره راه‌های پیگیری اجرای توافق استکهلم درباره الحدیده و برگزاری مذاکرات تازه میان دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله وارد صنعا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توافق استکهلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اجرای ۱۸ پروژه شاخص در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خانه تاریخی توکلی در سال جاری به عنوان موزه عاشورا مرمت می‌شود.

علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان بهسازی، نوسازی اطراف حرم در سال ۱۴۰۲ و اجرای ۱۸ پروژه شاخص در کنار دیگر پروژه‌ها، اظهار کرد: بودجه اولیه معاونت بهسازی و نوسازی اطراف حرم در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان با ۱۸ پروژه شاخص بوده که در اصلاحیه به ۵۲ میلیارد تومان رسید.

وی از تأسیس اولین دفتر تسهیلگری در محله دروازه ری خبر داد و افزود: ساخت ۲ دفتر تسهیلگری در سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات متعدد با گروهای مختلف، نیرو انتظامی و آموزش و پرورش، ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی و صنایع دستی، کمک به نهادهای تقویت اجتماعی، پیگیری ساخت سرویس بهداشتی و ایجاد سازمان‌های فرهنگی از جمله تجربیات دفتر تسهیلگری در محله دروازه ری بود.

خاکی ادامه داد: تأسیس دفتر تسهیل‌گری در محلاتی همچون دروازه ری علاوه بر پشتیبانی کالبدی نیازمند پشتیبانی اجتماعی نیز است.

وی از اجرای پروژه بهسازی محور مسجد جامع تا میدان کهنه خبر داد و عنوان کرد: این پروژه دارای مقیاس ملی بود با هماهنگی‌های لازم توانستیم این پروژه را زودتر از موعد به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از کف‌سازی و بهسازی ۱۵۰ متر از پروژه امامزاده سلطان محمد شریف خبر داد و گفت: تهیه طرح جداره سازی چهارراه بازار با مشارکت معاونت شهرسازی و ساماندهی و مرمت سازی با الگوی اصیل یکی از اقدام‌های شاخص در سال گذشته بود.

خاکی در خصوص میدان تره‌بار میدان مطهری افزود: ورود به میدان تره‌بار میدان مطهری از مهم‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده که در همین راستا دو میلیارد تومان برای طراحی فضای شهری این محدوده اختصاص یافته است.

وی از تملک شش خانه تاریخی در فرودین سال ۱۴۰۳ خبر داد و تاکید کرد: ساخت خانه تاریخی آیت الله فیض در دستور کار قرار گرفته است و خانه تاریخی توکلی به عنوان موزه عاشورا در سال جاری مرمت می‌شود.

کد خبر 747817

دیگر خبرها

  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت