Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امین پورذاکری معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات، مرحله دوم وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران (همسر بازنشستگان کشوری) این صندوق تا ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه ۵ آذر) به حساب حقوقی ۱۵۰۰ بازنشسته کشوری واریز و قابل‌برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وام مذکور صرفاً به ۱۵۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان در سامانه اینترنتی وام ازدواج در سایت صندوق بازنشستگی کشوری که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند و توانایی بازپرداخت اقساط را دارند، پرداخت خواهد شد.

ثبت‌نام اینترنتی مرحله اول وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و وظیفه‌بگیران (همسر بازنشستگان کشوری) در اردیبهشت و ثبت‌نام مرحله دوم آن در تیر امسال انجام شد.

این وام در مرحله اول به ۱۰۰۰ نفر از واجدین شرایط پرداخت شده بود و در مرحله دوم نیز به ۱۵۰۰ نفر از واجدین شرایط که در سال ۱۳۹۷ یا سه ماه نخست ۱۳۹۸ ازدواج کرده باشند، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایده اموال منقول شناسایی شده متهم پرونده کثرالشالکی شهرستان بهمئی خبر داد.

سید علی ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آن‌ها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی اظهارکرد: این کار در نوع خود فوق العاده بوده و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را برطرف کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق تصریح کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی را خواهیم داشت، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود. همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری