Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:25:00 GMT

آیا سرمربی یووه رونالدو را قانع خواهد کرد؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۶۹۴۹

آیا سرمربی یووه رونالدو را قانع خواهد کرد؟

مائوریتسیو ساری قصد دارد از برنامه ای جدید در این فصل برای کریستیانو رونالدو استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل و در اولین ماه های حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس، مکس آلگری تقریبا در همه دقایق ممکن از این بازیکن در ترکیب استفاده کرد و در اواخر فصل به نظر می رسید شاید رونالدو کمی خسته شده و قادر به استفاده از تمام توان خود در ترکیب بیانکونری نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد مائوریتسیو ساری می خواهد کریستیانو رونالدو را قانع کند که در برخی دیدارها یا بازی نکرده یا زودتر تعویض شود تا اینگونه انرژی و توان خود را برای مقاطع دشوار و پایانی فصل خصوصا در لیگ قهرمانان حفظ کند. ساری در دو بازی آخر یوونتوس پیش از تعطیلات ملی تصمیم به تعویض کردن کریستیانو رونالدو مقابل لوکوموتیو و میلان گرفته و به نظر می رسد در ادامه فصل نیز این روند در مورد ستاره 34 ساله پرتغالی ادامه داشته باشد.

 

این دقیقا همان کاری است که زین الدین زیدان در هنگام هدایت رونالدو در زمان حضورش در رئال مادرید توانست انجام دهد و نتایج درستی تصمیم زیرو را اثبات کرد، زیرا رئال مادرید توانست سه قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد و رونالدو با رکورد فوق العاده گلزنی خود در این تیم، نقش مهمی در این موفقیت ها ایفا کرد. زیدان در بسیاری از بازی هایی که اهمیت کمتری داشت رونالدو را نیمکت نشین می کرد و این بازیکن در مراحل حذفی لیگ قهرمانان زیر نظر او درخشش قابل توجهی داشت. رونالدو امشب در ترکیب یووه در مقابل اتلتیکومادرید لیگ قهرمانان قرار دارد، اما ممکن است در بازی های کم اهیت سری آ در ادامه فصل نیمکت نشین شود.

مائوریسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مائوریسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا