Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که ما هزینه‌های زیادی برای برقراری تامین امنیت در کشور پرداخت می‌کنیم و در بودجه برای آن ردیف داریم،‌ چرا در حوادث و اغتشاشاتی مانند آن‌چه که در چند روز گذشته رخ داد شاهد این میزان خسارت بودیم، گفت: کشور ما یک میلیون و ۶۴۸ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۸۲ میلیون جمعیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون اتباع خارجی در کشور ما زندگی می‌کنند، همچنین ۱۵ همسایه داریم؛ باید گفت شرایط ایران با هیچ‌یک از کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: همزمان آمریکایی‌‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، سعودی‌ها، اماراتی‌ها و بحرینی‌ها اسحله و پول و دلار وارد کشور ما می‌کنند. بیش از ۱۰۰ شبکه فارسی و شبکه‌های اجتماعی علیه ما فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم فسا ادامه داد: اسلحه‌هایی مانند آرپی‌جی۷، نارنجک و خمیرهای انفجاری در این اغتشاشات استفاده شده است.

وی درباره افراد کشته شده در اغتشاشات اخیر بیان کرد: چندین کشته در درگیری‌ها اتباع بیگانه و تعدادی هم از افرادی بودند که پرونده شرارت داشتند، شما ببنید که سر ماجرا کجاست.

جمالی نوبندگانی یاد آور شد: خط و نشان کشیدن داعش از یک سو، سلطنت‌طلب‌ها از سوی دیگر و از آن طرف هم سازمان منافقین ادعاهای بسیاری می‌کرد، در حالی که مردم فراموش نکردند همین‌ها در زمان جنگ ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه، رئیس‌جمهور، نخست وزیر، امام جمعه شهرهای مختلف و نمایندگان بسیاری را به شهادت رساندند.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

بنا به دعوت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن تشریح اقدامات به عمل آمده توسط وزارت امور خارجه پس از حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گزارشی از پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس و هماهنگی‌های انجام شده در این زمینه ارائه نمود و به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد. 

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تمجید از عملیات‌نظامی مقتدرانه و ظفرمندانه نیرو‌های مسلح کشورمان علیه اهداف رژیم متجاوز و تروریست صهیونیستی، از تلاش‌ها و اقدامات دستگاه دیپلماسی در تبیین اقدامات تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان در سوریه و حمله به اماکن دیپلماتیک برای مقامات سیاسی کشور‌ها و مجامع بین المللی و همچنین هماهنگی دیپلماسی با میدان در عملیات اخیر علیه رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کردند.

امیرعبداللهیان از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تشکر و بر تداوم رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ببینید | خط و نشان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای اسرائیل و آمریکا
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»
  • قالیباف: اگر از اسراییل غلط دیگری سر بزند، پاسخ ایران شدیدتر خواهد بود
  • قالیباف:سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس‌آموز بود
  • پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور دل مردم را شاد کرد