Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلزنی های کین برای تاتنهام ادامه دارد.

طرفداری- بالاتر از بهترینان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، هری کین به سریع ترین بازیکنی تبدیل شد که به رکورد 20 گل در این رقابت ها می رسد.

به گزارش Opta، هری کین با گلزنی در جریان پیروزی تاتنهام مقابل المپیاکوس به رکورد 20 گل در این رقابت ها رسید. کین در حالی 20 بار در این رقابت ها گلزنی کرده است که تنها در 24 دیدار حضور داشته است و از این حیث به سریع ترین بازیکنی تبدیل شد که به رکورد 20 گل در این تورنمنت می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از کین، الساندرو دل پیرو با انجام 26 بازی، این رکورد را در اختیار داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت و دشوار این روزها با آرامش بیشتری به کارش ادامه می‌دهد و این آرامش به دلیل رقم خوردن دو پیروزی سخت و دشوار مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان و ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران ایجاد شده است.
در این مسیر نقش دو بازیکن به صورت ویژه می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد؛ یکی سیاوش یزدانی و دیگری شهریار مغانلو.

سیاوش یزدانی فصل را به دلیل مصدومیت به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کرد، اما رفته رفته توانست خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کند و حالا در روزهایی که محمد دانشگر مهره کلیدی ترکیب خط دفاعی طلایی پوشان اصفهانی با مصدومیت مواجه شده، سیاوش به خوبی توانسته جای او را پر کند و اجازه ندهد خلا نبودن این بازیکن احساس شود. 

سیاوش هم در دئول های هوایی و هم نبردهای زمینی با تعصب و جنگندگی خاصی به ویژه با شروع سال جدید دیده شده است. این درخشش به حدی بوده که سبب شده حتی هواداران سپاهان که در هفته‌های ابتدایی فصل و همینطور چند ماه اخیر از یزدانی انتقاد می‌کردند، به تمجید او بپردازند و او را متصعب‌ترین بازیکن تیم‌شان بنامند.
از سوی دیگر اگر عملکرد خوب شهریار مغانلو در فاز هجومی نبود، شاید درخشش سیاوش یزدانی هم خیلی به چشم نمی‌آمد. شهریار در هر دو بازی گذشته سپاهان برای مدافعین حریف غیرقابل مهار بوده. او  در مصاف با ذوب‌آهن خودش پنالتی گرفت و خودش هم آن را تبدیل به گل کرد و در دیدار مقابل ملوان نیز پس از اینکه از فرعباسی پنالتی گرفت و آنرا تبدیل به گل کرد، بار دیگر برای گلزنی تلاش کرد و اینبار روی پاس کاوه رضایی موفق به دبل شد. او حالا به مدد ثبت 3 گل در 2 بازی اخیر سپاهان 14 گل شده و مهاجمی که بخواهد صدر جدول گلزنان را از او پس بگیرد، باید خیلی آماده باشد.

البته سپاهان تنها با نمایش سیاوش و شهریار موفق به ثبت دو پیروزی پیاپی نشده و سایر بازیکنان این تیم هم در پازل تیمی به خوبی توانسته‌اند وظیفه خود را انجام بدهند، اما در این بین نقش سیاوش یزدانی به عنوان رهبر خط دفاعی و شهریار مغانلو به عنوان گلزن‌ترین مهاجم لیگ غیرقابل انکار است.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره