Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@03:24:57 GMT

بازیگر مشهور ایرانی در قلب اروپا/ عکس

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۸۰۰۱

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» دیروز (دوشنبه ۲آذر) در بیست و سومین جشنواره فیلم‌ «شب‌های سیاه تالین‌»‌ که از تاریخ ۲۴ آبان آغاز شده و تا ۱۰ آذر در کشور استونی، روی پرده رفت.  نرگس آبیار کارگردان، هوتن شکیبا  ‌و محمد حسین قاسمی تهیه کننده این فیلم‌ نیز در این جشنواره حضور داشتند.

اخبار چهره ها - هوتن شکیبا، که برای بازی در این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ بلورین از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد برای اکران این فیلم به همراه نرگس آبیار به کشور استونی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیبا به تازگی در سریال تلویزیون«فوق لیسانسه‌ها» با کارگردانی سروش صحت ایفای نقش کرده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نرگس آبیار هوتن شکیبا جشنواره فیلم فجر سروش صحت هوتن شکیبا نرگس آبيار شبی که ماه کامل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، جمال بلماضی سرمربی سابق تیم ملی الجزایر پس از جدایی از تیم ملی فوتبال کشورش، از فدراسیون فوتبال این کشور به فیفا شکایت کرد تا بتواند از طریق راه‌های قانونی برای تامین نیازهای مالی خود اقدام کند.
فدراسیون فوتبال الجزایر به‌طور رسمی فسخ قرارداد بلماضی را اعلام نکرد و تنها در گفته‌های مسئولان این فدراسیون، مشخص شد که او قرار نیست با آنها ادامه دهد و ولادیمیر پتکوویچ سوئیسی با تصاحب جایگاه او، به نوعی خیال بلماضی را از این موضوع راحت کرد. 
با این شرایط جمال بلماضی بسیار از وضعیت کنونی خودش و فدراسیون فوتبال این کشور ناراضی است ولی طبق ادعای نمایندگان قضایی او، قرار است با این شکایت، بدهی‌اش را از این فدراسیون بگیرد و این عدد، مربوط به شش ماه کار کردن بدون حقوق برای تیم ملی کشورش است.

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش