Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:27:19 GMT

ترکیه: عملیات چشمه صلح تا تحقق اهداف ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۸۰۳۴

ترکیه: عملیات چشمه صلح تا تحقق اهداف ادامه دارد

شورای امنیت ملی ترکیه با انتشار بیانیه‌ای پس از جلسه امروز خود اعلام کرد که عملیات چشمه صلح ارتش کشور تا دست‌یابی به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی اعضای شورای امنیت ملی ترکیه امروز در مجتمع بش‌تپه آنکارا تشکیل جلسه‌ای داد. در پایان این جلسه با انتشار بیانیه‌ای تاکید شده که عملیات چشمه صلح ترکیه تا رسیدن به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه به اتخاذ تمام تدابیر لازم برای آسیب ندیدن غیرنظامیان در جریان عملیات چشمه صلح اشاره شده و آمده است: این عملیات به برقراری صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند و تا دست‌یابی به هدف خود ادامه خواهیم داد. در این راستا از کشورهای طرف توافق ایجاد منطقه امن در سوریه انتظار داریم که فعالیت‌های پاکسازی تروریست‌ها از این منطقه و همچنین تل رفعت و منبج را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانند.

در بیانیه مذکور با تاکید بر اینکه ترکیه هیچ وقت در خصوص مقابله با تروریسم از قبول هیچ مسئولیتی شانه خالی نکرده و مبارزه با گروه تروریستی داعش را نیز با عزمی راسخ و قاطعانه انجام می‌دهد، از جامعه بین‌المللی به حمایت از تلاش‌های ترکیه برای بازگشت امن و داوطلبانه سوری‌ها به خانه‌های خود و دست‌یابی هرچه سریع‌تر آنها به صلح و آرامش در سرزمین‌شان دعوت شده است.

اعضای شورای امنیت ملی ترکیه همچنین تصمیمات درباره حوادث 1915 را که با توجه به ادعاهای بی‌پایه و فاقد اعتبار تاریخی و حقوقی اتخاذ شده‌اند، به شدت محکوم کرده و گفتند: دیگر وقت آن رسیده است که باید حقیقت را روشن کرد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر صندوق کارآفرینی امید از پرداخت ۱۸۰۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر خبر داد.

 سیدمهدی هاشمی با بیان اینکه اشتغالزایی از اهداف اصلی دولت است و تمرکز ویژه‌ای بر ابعاد مختلف آن است، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید امروز یک نهاد فعال و توانمند در حوزه اشتغالزایی است که ضمن ایفای مأموریت‌های تسهیلاتی و پولی، ابزار و بازوی حاکمیت برای تحقق کارآفرینی اجتماعی هم هست.

وی اضافه کرد: صندوق به نسبت سهم و گردش مالی و اقتصادی، نقش فراتر و موثرتری در تحقق اهداف دولت در حوزه اشتغال‌زایی ایفا کرده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • تلاش برای تحقق سیاست های قوه قضاییه
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس؛ خودش رفت!
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس
  • ضربات اساسی به ۲ پایگاه هوایی صهیونیست‌ها /بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید /ادامه واکنش ها به عملیات «وعده صادق» سپاه
  • لاوروف در گفتگو با امیرعبداللهیان: اقدامات تحریک‌آمیز خطرناک است
  • بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات «وعده صادق»
  • حمایت سوریه از عملیات ایران علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • عاموس یادلین: اهداف جنگ ما غیر واقعی هستند