Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۲ هزار زائر از ابتدای سال تا کنون از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون برنامه ریزی های مناسبی برای برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سالروز عملیات بازی دراز ۲۹ هزار و ۶۱۶ نفر از اقصی نقاط کشور در منطقه بازی دراز حضور یافتند، افزود: مجموعا از ابتدای سال ۳۲ هزار و ۶۰۶ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند.

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در سال جاری قرارگاه راهیان نور توجه ویژه ای برای اعزام اقشار مختلف جامعه به اردوهای راهیان نور در مناسبت های مختلف از جمله دفاع مقدس و سالروز عملیات های مختلف دارد.

این مسئول گفت: از دهم آبان ماه برنامه ریزی های لازم درباره اعزام دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی غرب و میزبانی از دانش آموزان دیگر استان ها انجام شده و تاکنون هفت هزار و ۶۹ دانش آموز دختر کرمانشاهی به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه اردوهای مذکور ۲ روزه بودند، افزود: زائرین اعزامی از روایتگری راویان مجرب و روحانیون کاروان بهره مند شده اند.

عزیزی از بازدید دانش آموزان از نمایش رزمی-فرهنگی با افلاکیان خبر داد و بیان کرد: این رزمایش به بازسازی عملیات های غرورآفرین استان کرمانشاه پرداخته که اثرگذاری بالایی برای مخاطبین داشته است.

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه رزمایش با افلاکیان طی ۴۵ شب در کرمانشاه برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال ۱۱۰ هزار نفر در اماکن استان کرمانشاه اسکان و سازماندهی شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برابر با سهمیه ابلاغی از نیمه آذر ماه بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب طی اردویی سه روزه اعزام خواهند شد.

عزیزی عنوان کرد: همچنین از بهمن ماه اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب کشور در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره

به گزارش خبرگزاری مهر، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائر با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از فرودگاه‌های حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پروازهای اعزام زائران حج عمره از (۳ ا ردیبهشت) سال جاری آغاز شده و تا (۱۳ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088519 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور