Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@11:45:10 GMT

دور جدید جلسات بررسی استیضاح ترامپ

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۹۰۴۴

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا از ترامپ خواست، در دور جدید جلسات بررسی استیضاح شرکت کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس این کمیته گفت: ترامپ از فرصت حضور در جلسات ادای شهادت استفاده کند یا از انتقاد و گلایه درباره روند تحقیقات استیضاح دست بردارد. قوانین کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به رئیس جمهور اجازه می‌دهد در جلسات آن شرکت کند و از شهود سوالاتی بپرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است دور جدید تحقیقات استیضاح از چهارم دسامبر (۱۳ آذر) در کمیته قضایی آغاز شود. دور آتی تحقیقات ممکن است به صدور رسمی اتهام علیه ترامپ منجر شود. ترامپ تابستان امسال در گفتگوی تلفنی با همتای اوکراینی، از وی خواسته بود اطلاعاتی در اختیارش قرار دهد که می‌تواند به وجهه «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ و رقیب اصلی او صدمه بزند. نمایندگان دموکرات این اقدام ترامپ را سوءاستفاده از قدرت تلقی کرده و تحقیقات در خصوص امکان استیضاح وی را آغاز کرده‌اند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: استیضاح ترامپ جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد‌های مهم موسسه تحقیقات خاک و آب در سه محور اساسی در تولید گندم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هادی اسدی رحمانی با بیان این که امنیت غذایی از مهمترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و متضمن حفظ استقلال و عزت‌مندی کشور است، گفت: در این راستا، گندم به عنوان محصول راهبردی علاوه بر ایفای نقش مهم در امنیت غذایی کشور، تامین کننده بخش عمده‌ای از پروتئین و کالری مردم است.
وی با اشاره به سابقه انجام پژوهش‌های دانش‌محور و کاربردی در حوزه گندم گفت: موسسه تحقیقات خاک و آب در سه محور اساسی مرتبط با گندم دارای دستاورد‌های مهمی است.
رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب کشور با تشریح فعالیت‌های این موسسه در خصوص گندم بیان کرد: طرح ملی تناسب اراضی برای محصولات زراعی و باغی در اراضی زیر کشت آبی کشور به منظور تهیه لایه‌های اطلاعاتی مورد نیاز در برنامه‌ریزی الگوی کشت ملی توسط موسسه تحقیقات خاک و آب کشور اجرا شده و نتایج حاصله در قالب سامانه ملی تناسب اراضی، گزارش و نقشه در اختیار سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان متولی تدوین الگوی کشت ملی قرار گرفته است.
وی با اشاره به نتایج مطالعات تناسب اراضی گفت: بیش از ۴۰ درصد از اراضی کشور برای کشت گندم تناسب خوبی ندارند و لذا به منظور اجرای هرچه بهتر الگوی کشت و تولید حداکثری گندم در اراضی لازم است به داده‌های سامانه ملی تناسب اراضی توجه شود.
اسدی رحمانی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده توسط موسسه تحقیقات خاک و آب در زمینه مدیریت تغذیه گندم گفت: با همکاری معاونت زراعت پایلوت‌های تغذیه بهینه گندم در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در قالب هفت پروژه ملی و براساس آخرین یافته‌های تحقیقاتی با هدف بررسی اثر مدیریت بهینه تغذیه در تولید کمی و کیفی گندم آبی و دیم و کاهش تنش‌های محیطی شامل خشکی، شوری و سرمازدگی و افزایش دانش مدیریت بهینه تغذیه گندم در ۱۳۱ مزرعه منتخب تحت کشت گندم آبی و دیم (۹۵ مزرعه آبی و ۳۶ مزرعه دیم) در ۲۹ استان کشور اجرا شده است.
به گفته وی، نتایج حاصل از اجرای این طرح نشان دهنده افزایش عملکرد به میزان ۲۰ درصد در گندم آبی و دیم در مناطق مختلف کشور است.
رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب کشور در خصوص کیفیت گندم تولیدی کشور بیان کرد: این موسسه با مشارکت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان ملی استاندارد و معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی نسبت به بررسی وضعیت عناصر سنگین (کادمیم و سرب) و همچنین عناصر مغذی گندم تولیدی کشور اقدام کرده است.
وی افزود: در این بررسی حدود ۲ هزار نمونه گندم از مزارع زیر کشت این محصول در سراسر کشور جمع‌آوری و غلظت فلزات سنگین (کادمیم و سرب) و عناصر غذایی (روی، آهن، منگنز، مس، پتاسیم، کلسیم و منیزیم) در آنها با روش‌های استاندارد اندازه‌گیری شد.
اسدی رحمانی در ادامه سخنان خود گفت: نتایج این بررسی نشان داد که میانگین غلظت کادمیم و سرب در گندم‌های تولیدی کشور در مقایسه با سایر کشور‌ها و حتی بسیاری از کشور‌های توسعه یافته کمتر بوده که نشان دهنده کیفیت بسیار مناسب گندم تولیدی کشور از نظر غلظت فلز سنگین کادمیم و سرب است.
وی ادامه داد: این بررسی همچنین نشان داد که میانگین غلظت عناصر مغذی مانند روی، آهن، منگنز، مس پتاسیم، کلسیم و منیزیم در گندم تولیدی کشور در دامنه تغییرات غلظت این عناصر در گندم‌های تولیدی در کشور‌های مختلف قرار دارد، لذا این نتایج نشان دهنده این است که گندم تولید شده در کشور در سلامت کامل بوده و کیفیت بالایی دارد.

دیگر خبرها

  • دستاورد‌های مهم موسسه تحقیقات خاک و آب در سه محور اساسی در تولید گندم
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد
  • بررسی مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته سرمایه گذاری