Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:41:54 GMT

تیم کاراته پارس‌آباد ۲۸ مدال کسب کرد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۹۳۱۱

تیم کاراته پارس‌آباد ۲۸ مدال کسب کرد

علی علایی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی کاراته و ووشو پارس‌آباد افزود: تیم کاراته شهرستان پارس‌آباد ۱۹ مدال در رده پسران و ۹ مدال در رده دختران کسب کرده و در جایگاه برتر این مسابقه که به میزبانی استان گیلان برگزار شد، قرار گرفت.

وی گفت: سعید جاوید ووشوکار پارس‌آبادی نیز اخیرا در مسابقات قهرمانی کشور توانست با شکست حریفان خود صاحب مدال طلا شده و به عضویت تیم ملی ووشو در وزن ۶۰- کیلوگرم درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از بی‌توجهی به هیات‌های ورزشی انتقاد کرد و افزود: تیم‌های ورزشی منطقه که در تمام مسابقات صاحب مدال‌های رنگارنگ قهرمانی شده‌اند، هیچ کمکی از سوی اداره کل و شهرستان دریافت نکرده و از محل درآمدهای شخصی و خانوادگی در این مسابقات هزینه کرده‌اند.

علایی تشریح کرد: مربیان دلسوز ورزشی در تمام رشته‌ها با دست خالی و بدون امکانات و تجهیزات ورزشی و حتی مشاوره و منابع مالی شبانه‌روزی تلاش می‌کنند که جای تقدیر دارد.

وی همچنین از انتصاب برات پیری به عنوان نایب رییس این اداره خبر داد و افزود: باید با بهره‌گیری از تجربیات و توانایی کارشناسان و هیات‌های ورزشی برای توسعه ورزش تلاش شود.

در این مراسم از ۲۸ مدال‌آور کاراته پسر و دختر و ووشوکار عضو تیم ملی ووشو کشور تجلیل شد.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها پارس آباد مغان ورزشی - رزمی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان ورزشی رزمی کاراته پارس آباد مغان ورزشی رزمی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل دکتر منصور مهمان نواز، اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته سلامت و با تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان در بازدید از سطح شهر برای حفظ سلامت شهروندان از واحدهای صنفی مواد غذایی مقدار تقریبی ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد.
وی افزود: این اقلام غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط و به دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگان ادارات ذیربط معدوم شد.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد