Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اغتشاشات اخیر که جرقه آن به بهانه گران شدن قیمت بنزین زده شد، چهره واقعی آشوب طلبان و دست نشانده‌های دشمن را نشان داد؛ افرادی که بدون هیچ دلیل خاصی دست به تخریب، آتش سوزی امکان و کشتار مردم بی‌گناه می‌زدند.

صحبت‌های عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در برنامه «نگاه یک» دیشب به همین موضوع اختصاص داشت، که در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: ناگفته‌های یک بسیجی جانباز از اغتشاشات اخیر + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش احساسی شهروند الجزایری هنگام دیدن رئیسی (فیلم) طعنه رئیس جمهور به ادعای مقامات آمریکایی درخصوص کمک به مردم غزه (فیلم) درخواست جالب همسر رئیسی از مردان لبنانی (فیلم)

دیگر خبرها