Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسرای فلسطینی در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اعلام عزاداری و امتناع از غذا خوردن به مدت سه روز لباس مشکی بر تن کرده و در صف‌های روزانه‌شان نام سامی ابو دیاک، اسیر فلسطینی فوت شده را فریاد می‌زنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی "معا"، اسرای فلسطینی پس از شهادت سامی ابودیاک از صبح روز سه‌شنبه حالت آماده‌باش اعلام کردند، تکبیر گفتند و درها را برهم کوبیدند و در پی این اقدام اسرای فلسطینی، اداره زندان‌های اسرائیلی تمامی بخش‌های زندان‌ها را بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین صبح روز سه‌شنبه اعلام کرد، سامی ابو دیاک، اسیر فلسطینی (۳۶ ساله) از شهرک "سیلة الظهر" در جنوب "جنین" در بیمارستان زندان "الرملة" جان خود را از دست داده است.

سامی ابودیاک از تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۲ میلادی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شد. وی سه بار به حبس ابد محکوم شده بود و در سپتامبر ۲۰۱۵ به بیماری مهلک سرطان مبتلا شد و در نتیجه سهل‌انگاری و اهمال پزشکی عامدانه مقامات صهیونیستی وضعیت جسمانی وی وخیم شد و در نهایت به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیان این رژیم به سمت زنی فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ظن تلاش برای اجرای عملیات شهادت طلبانه تیراندازی کردند.

منابع فلسطینی لحظاتی پیش از شهادت این زن فلسطینی خبر دادند. هنوز جزئیات بیشتری از این رخداد منتشر نشده است.

کد خبر 6087486 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه