Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم سخنران حرم بانوی کرامت گفت: اگر کسی از معاصی دوری کند و به نامحرم نگاه نکند خداوند چهره‌اش را نورانی خواهد نمود و نگاه به نامحرم چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی نور را چهره را زایل می‌کند.

حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی شامگاه گذشته در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: در کتاب جهاد النفس وسایل الشیعه روایات بسیار نایابی در خصوص سیر و سلوک بیان‌شده است که راه عرفان را برای انسان نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این کتاب در روایتی به سه نکته اساسی، مهم و مبتلابه اشاره‌شده است و راه چهارمی نیز ندارد لذا باید به همین سه نکته بسیار اصولی توجه جدی و عمیق شود.


سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: نکته اول این است اگر کسی تمام هم‌وغم و تلاشش برای آخرت باشد خداوند غم دنیایش را مرتفع خواهد کرد لذا انسان باید تمام تلاشش معطوف به انجام تکالیف باشد و خداوند هم وعده داده است که رازقیت خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.


مؤمنی تأکید کرد: دستور دوم در خصوص باطن افراد است و روایت توصیه می‌کند اگر کسی باطن خود را آراسته به معنویت نماید خداوند ظاهر فرد را نیز منور به نور معنویت خواهد کرد.


وی افزود: اگر کسی از معاصی دوری کند و به نامحرم نگاه نکند خداوند چهره‌اش را نورانی خواهد نمود و نگاه به نامحرم چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی نور را چهره را زایل می‌کند.


استاد حوزه علمیه یادآور شد: توصیه سوم روایت نیز این است که اگر کسی رابطه خود را باخدا اصلاح نماید، رابطه‌اش با مردم نیز اصلاح خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: اگر انسانی رابطه‌اش با خداوند بر مبنای حقیقت و عبودیت استوار شود، محبوب قلوب مردم می‌شود و اصلاً نیازی ندارد برای به دست آوردن جایگاه جای حق و باطل را عوض نماید .

بدبخت کسی است که آخرت خود را به دنیا بفروشد
سخنران حرم بانوی کرامت تأکید کرد: بدبخت کسی است که آخرت خود را به خاطر دنیا بفروشد و بدبختر از این کسی است که آخرت خود را برای دنیای دیگران بفروشد و برای خوش‌خدمتی به دیگران حقیقت را کتمان نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قم حرم حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟

درباره تهدیدات فضای مجازی و بحث معلم بلاگری صحبت می‌کنیم که فضای مجازی هم تهدیده هم فرصت و آثار تخریب‌کننده‌ای دارد که باید اصلاح شود.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد