Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز چهارشنبه در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با صنعت گردشگری توجه به زیرساخت گردشگری را در راستای ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: ایجاد زیرساخت های لازم در دره ارغوان شهر ایلام بعنوان یک مجتمع گردشگری مناسب، فضایی مناسب برای تفریح و گردشگری مردم استان فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: زمانی همین دره ارغوان در فصل بارش ها بعنوان یک تهدید در جهت گسیل ساختن روان آب‌ها به شهر ایلام قلمداد می‌شد اما امروز با بستر سازی لازم و ایجاد موانع و حوزه های آبگیر نه تنها ایمن سازی شده بلکه با ایجاد زیرساخت های لازم گردشگری به محلی برای تفریح و گردشگری مردم مبدل خواهد شد.  
وی افزود: البته ایجاد منطقه گردشگری در دره ارغوان منوط به این است که به محیط زیست آسیب وارد نشود.
استاندار ایلام با انتقاد از طولانی شدن این پروژه، گفت: انتظار بود که این پروژه ظرف یک سال تمام شود.
وی ادامه داد: بایست ساخت و ایجاد راه و پل‌های باقی مانده، برق، آبرسانی و سکوبندی و ... در دستور کار جدی دستگاه های ذی ربط قرار گیرد.
سلیمانی دشتکی در ادامه یکی از زیرساخت های مهم در حوزه گردشگری را زیرساخت راه دانست و گفت: در این راستا در مرحله دوم اعتبارات سیل بایست پروژه دره ارغوان در اولویت اول قرار گیرد.
وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه به جهت اهمیت موضوع نشاط اجتماعی، پروژه گردشگری دره ارغوان را در اولویت ردیف عمرانی خود قرار دهند تا در زمان مناسب به سر انجام رسد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران گردشگری اجتماعی ایلام فصل بارش منطقه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف برای صدور شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ فرصت دارند

استاندار ایلام گفت: برای تبدیل پروانه کسب قدیمی به پروانه کسب جدید، اصناف تا پایان اردیبهشت‌ مهلت دارند که ضمن صدور شناسه یکتا، پروانه کسب جدید را دریافت کنند و در غیر این‌صورت، از دریافت تسهیلات و دیگر خدمات عمومی محروم می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان برای صدور شناسه یکتا، تاکنون پنج درصد اصناف اقدام کرده‌اند که لازم است رسانه‌ها و صدا و سیما، اطلاع‌رسانی کنند و همه فرمانداران در نشست بعدی گزارشی در این خصوص ارائه دهند.

وی افزود: لازم است صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز در این خصوص اهتمام داشته باشند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: کارگروه اشتغال باید در شهرستان‌ها فعال و سهم هر شهرستان از اعتبارات تبصره (۱۸) مشخص شود، لازم است هر فرماندار جواب‌گوی میزان تخصیص و پرداخت تسهیلات تبصره (۱۸) شود که در این صورت اختیارات و وظایف فرمانداران دوچندان می‌شود.

بهرام‌نیا تصریح کرد: برای تبدیل پروانه کسب قدیمی به پروانه کسب جدید، اصناف تا پایان اردیبهشت مهلت دارند که ضمن صدور شناسه یکتا، پروانه کسب جدید را دریافت کنند و در غیر این‌صورت، از دریافت تسهیلات و دیگر خدمات عمومی محروم می‌شوند.

کد خبر 744292

دیگر خبرها

  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن
  • تدوین استاندارد‌های ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • افزایش جذب گردشگر در گرو تأمین زیرساخت‌های مناسب
  • جذب ۳۸ میلیارد تومان اعتبار ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • اصناف برای صدور شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ فرصت دارند
  • تکمیل زیرساخت آب‌گرم بندرخمیر
  • بکارگیری ۵۰۰ جوان آموزش دیده در حوزه نفت و گاز ایلام