Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح باید بیش از دیگران خصوصیات و روحیات متعالی «مالک اشتر» را در گفتار، رفتار و منش خود مورد توجه قرار دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار کرد: یکی از افتخارات بزرگ ما این است که در سازمانی مشغول به خدمت هستیم که مستقیماً توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) فرماندهی و راهبری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به وظایف خطیر نیروهای عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح، تأکید کرد: نیروهای مسلح دارای بهترین نیروهای انسانی از لحاظ عملی، فکری، بصیرتی و عزم و اراده هستند که همواره با آگاه سازی و روشنگری نقش موثری در مصون سازی مردم در مقابل دشمنی‌ها داشته اند.

وی با اشاره به نامگذاری جشنواره به‌ نام «مالک اشتر» از سوی فرماندهی معظم کل قوا، خاطرنشان کرد: مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح باید بیش از دیگران خصوصیات و روحیات متعالی «مالک اشتر» را در گفتار، رفتار و منش خود مورد توجه قرار دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با برشمردن اهداف این جشنواره افزود: از تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از برگزاری این جشنواره در نیروهای مسلح، اطلاع، آگاهی و اشراف لحظه به لحظه اقدامات و برنامه های مجموعه نیروهای مسلح در تمامی حوزه‌ها می باشد.

وی با اشاره به هدفمند کردن مدیریت، تمرکز بر اولویت‌ها و ایجاد انگیزه در اجرای برنامه های فرهنگی، اظهار کرد: ایجاد رقابت سالم و مثبت، تشویق و ترغیب تلاشگران در عرصه های مختلف و انتقال تجارب به سایر مجموعه ها از دیگر اهداف اشراف فرماندهی است.

حجت الاسلام آقاجانپور انجام برنامه های فرهنگی در نیروهای مسلح را بسیار حساس و پیچیده دانست و تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع مسئولیت خطیری را در ارتقای معنویت، بصیرت و نیز پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر عهده داشته و بحمدالله تا به امروز در تحقق این مهم در تعامل با مجموعه فرماندهی، توانسته است دستاوردها و نتایج مطلوبی را رقم بزند و در همین راستا به عنوان سازمان برتر جشنواره مالک اشتر ستادکل برگزیده شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر لزوم تعهد، تلاش مستمر و جهادی در مقوله های فرهنگی، خاطرنشان کرد: موفقیت در تأثیرگذاری و عمق بخشیدن به حرکت پیشرونده‌ی فرهنگی در نیروهای مسلح، از مهمترین دغدغه های ما در حل آسیب ها و موانع این حوزه در سطح وزارت دفاع می باشد که لازمه‌ی پیشگامی در موفقیت‌ها، استمرار حرکت رو به جلو و بدون توقف است.

در بخش دیگری از این مراسم، محمودزاده مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات ساتا در حوزه های بازنشستگی، درمان، بیمه، خدمات رفاهی و معیشتی جامعه هدف، از برنامه ها و اقدامات مختلف و گستردۀ اداره عقیدتی سیاسی و تعامل مناسب با دیگر اجزای سازمان تقدیر و تشکر نمود. 

در ابتدای این مراسم که با حضور تمامی اعزه روحانی، مدیران و کارکنان اداره عقیدتی سیاسی ساتا در سراسر کشور برگزار گردید، حجت الاسلام مؤمنی رئیس اداره عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن تشکر از حضور مدعوین مراسم گفت: گزارش اشراف موجب استحکام اجرای مأموریت و دقت در تصمیم‌گیری می‌شود؛ لذا این گزارش‌ها باید بتواند بسترهای لازم را برای اجرای مأموریت ایجاد کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ساتا ضمن بیان اهداف جشنواره مالک اشتر و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: «این نام باید سبب شود تا ما نیز به تأسی از ایشان از صفاتی، چون بصیرت، عزم راسخ در اجرای مأموریت، قدرت فرماندهی، تقوا، تواضع، شجاعت و آمادگی مجاهدت برخوردار شویم.» افزود: ان شاءالله ما نیز در مسئولیت خطیری که بر عهده داریم، بتوانیم رضایت ایشان که قطعاً رضایت حضرت ولی عصر(عج) می باشد را فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در نتیجه درگیری ها در شبانه روز گذشته، بسیاری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای روسی و اوکراینی در محور دونتسک، ارتش اوکراین ۴۲۰ نظامی خود را از دست داد. علاوه بر این یک تانک و یک هویتزر ارتش اوکراین هم منهدم شد. نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در این محور بهبود بخشند.

بنا به این گزارش، نیروهای مسلح روسیه همچنین مواضع خود را در محور آودیوکا بهبود بخشیدند. در این محور نیروهای روسی ۷ حمله اوکراین را دفع کردند.

در نتیجه درگیری در این محور ۲۹۵ نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند. یک تانک ارتش اوکراین هم منهدم شد. در درگیری در محور دونتسک جنوبی تلفات ارتش اوکراین به بیش از ۹۰ نیروی نظامی رسید.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی روسیه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ پهپاد و ۶ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کردند.

کد خبر 6079106

دیگر خبرها

  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • باید با زبان زور با دنیای مستکبر رفتار کرد/ باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد/ باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • اینوتکس ایران هم‌گام با تغییراتِ حوزه مدیریت دانش
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • قدردانی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از پاسخ پشیمان کننده سپاه به رژیم صهیونیستی
  • رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسرائیل جوانمردانه بود
  • رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسزائیل جوانمردانه بود