Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با اعلام تداوم آلودگی هوا در ۷ شهر کشور از آغاز بارش برف، باران و وزش باد در تهران، زنجان، قزوین و البرز طی فردا خبر داد.

به گزارش شریان نیوز،بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی امروز همچنان در شهر‌های صنعتی و پُر جمعیت از جمله تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان، تبریز و ارومیه افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عصر امروز با ورود سامانه بارشی به کشور علاوه بر بهبود تدریجی کیفیت هوا در شمال غرب، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب و غرب بارش برف، باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده فردا علاوه بر شمال غرب و غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی از جمله زنجان، قزوین، البرز، تهران بارش برف و باران و وزش باد و در برخی مناطق کشور مانند ایلام، خوزستان و غرب خلیج فارس رگبار باران، رعد و برف و وزش باد پیش بیش‌بیی‌ می‌شود.

از عصر فردا به تدریج از آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته شده و کیفیت هوا بهبود می‌یابد. جمعه بارش‌های پراکنده در برخی مناطق غرب، جنوب و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه هفته اینده اکثر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید کلیات مفاد سند «جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ استاندار اصفهان در نشست شورای برنامه ریزی استان اصفهان با اشاره به اجماع نظر اعضای نشست در خصوص مفاد و بند‌های سند جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان، گفت: مصوبات مرتبط با کاهش آلودگی هوای استان که در نشست با مسوولان ملی به تأیید و تصویب رسیده رصد و مصوبات اجرا نشده با سرعت بیشتری تا دریافت نتیجه پیگیری شود.
سید رضا مرتضوی با اشاره به اینکه باید حفاظت از محیط زیست گفتمان جاری واحد‌های صنعتی استان باشد، افزود: بر این اساس با تعریف رویداد‌های سالیانه در حوزه محیط زیست، واحد‌های صنعتی و حمل‌ونقل استان می‌توانند گزارش عملکرد خود را دراین خصوص به مردم و بازدیدکنندگان ارائه کنند.
وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور کاهش آلودگی هوا در اصفهان گفت: حضور پویا و مؤثر شرکت‌های دانش‌بنیان در کاهش آلودگی هوای اصفهان ضروری و لازم است نقش این مجموعه‌ها در سند کاهش آلودگی هوا مشخص شود.
سید رضامرتضوی تاکید کرد: در این سند براساس رصد و پایش، طرح‌های تشویقی وهمچنین بندی مختص نمایندگان استان برای تنظیم قوانین خاص اضافه شود.
وی گفت: تمامی واحد‌های صنعتی استان سند روند کاهش آلایندگی و برنامه عملیاتی با زمانبندی مشخص خود در این زمینه را تنظیم و تدوین کنند.
مرتضوی ابراز امیدواری کرد: با وحدت رویه و همراهی همه دستگاه‌های استان شاهد کاهش آلودگی هوا، آب و خاک استان باشیم.
اصفهان کمترین تعداد روز‌های هوای پاک و همچنین میزان بارش سالانه را در مقایسه با دیگر کلانشهر‌ها دارد.
اصفهان با بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی‌ترین استان کشور به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آغاز بارش باران در استان‌های جنوبی کشور
  • بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند
  • آلودگی هوای خانگی در دوران بارداری بر سلامت جنین تأثیر دارد؟
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • ضرورت تغییر سبد انرژی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان
  • تدوین سند کاهش آلایندگی مراکز صنعتی استان اصفهان
  • تایید کلیات مفاد سند «جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان»
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق