Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتشار خبری درباره بی‌اعتنایی محمدجواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به وعده‌ای که دو سال پیش در حضور اهالی رسانه به برگزیدگان شانزدهمین دوره جایزه کتاب و رسانه داد، نیکنام حسینی پور مدیرعامل خانه کتاب از محقق شدن این وعده در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس در مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه که در روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ برگزار شد، وعده‌ای مبنی بر اعطای یک ربع سکه بهار آزادی به برگزیدگان آن دوره از طرف شورای شهر تهران داد.

حسینی پور به مهر گفت: «پس از انتشار خبر مهر در روز گذشته یعنی سه‌شنبه پنجم آذر ۱۳۹۸، من با آقای حق‌شناس تلفنی صحبت کردم. گویا ایشان گمان داشتند که این وعده محقق شده است و اطلاعی از بر زمین ماندن قولشان نداشتند.  محمدجواد حق‌شناس خود عضوی از اهالی رسانه است و سال‌ها روزنامه‌نگار بوده و سابقه خوبی در دفاع از حقوق اهالی رسانه دارد.»

وی افزود: «شورای شهر تهران که بودجه‌ای در اختیار ندارد و قرار بود که این قول آقای حق‌شناس از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران پیگیری شود. اکنون نامه نگاری‌ها از جانب من به عنوان مسئول نهاد برگزاری این جایزه به معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران یعنی آقای محمدرضا جوادی یگانه انجام شده است و ان‌شالله در آینده‌ای نزدیک این وعده آقای حق‌شناس محقق خواهد شد.»

عمل به وعده از جانب یک مسئول اتفاق خوبی است، با این اوصاف اما آقای حق شناس خود باید درباره چرایی عدم تحقق دو ساله قولش پاسخگو باشد. در خبری که مهر روز گذشته منتشر کرده، به صحبت‌های علیرضا بهرامی دبیر جشنواره کتاب و رسانه مبنی بر پیگیری‌های مداوم دبیرخانه این جشنواره برای تحقق وعده حق‌شناس اشاره شده بود. بنابراین رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از عدم تحقق وعده‌اش بی‌اطلاع نبوده است.

کد خبر 4782278 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد حق شناس نیکنام حسینی پور جشنواره کتاب و رسانه شورای شهر تهران هفته کتاب ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته کتاب و کتاب خوانی رایزنی فرهنگی گردشگری کتاب و کتابخوانی ادبیات میراث فرهنگی ادبیات جهان جایزه جلال آل احمد نقد کتاب نشر نو ادبیات کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،ماموستا حسینی گفت: پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات «وعده صادق» کار بزرگی بود که تحولی جدی در کشور‌های منطقه و دنیا بوجود آورد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران توانست با اقدامی تنبیهی، ازخاک و کیان و پرچم خود دفاع کند افزود: در دین مبین اسلام جنگ نفی شده، اما دفاع از شرف، عزت و پرچم، مقدس است.
وی در ادامه قوم کُرد را وطن دوست و حافظ دین و خاک توصیف کرد و گفت: ما همواره در کنار نیرو‌های مسلح بوده و در صورت نیاز، از هیچ تلاشی برای حراست از مرز‌ها و خاک کشور، فروگذار نخواهیم کرد.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز ارتش گفت: وجود نیرو‌های ارتش و تلاش شبانه روزی آنها برای ایجاد امنیت در کنار سایر نیرو‌های مسلح قابل تقدیر است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود
  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!