Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانمرد از پایان فصل صید میگو و صید بالغ بر هزار و 410 تن میگو از آبهای هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد جوانمرد معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با بیان این که در صیدگاه‌های استان هرمزگان فصل صید میگو از یازدهم مهرماه آغازشده است، گفت: خوشبختانه در مجموع فصل صید میگو سال جاری رضایت‌بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال جاری حدود 179 فروند شناور صیادی با بیش از 2 هزار و 148 نفر صیاد در فصل صید میگوی مشارکت داشتند.

جوانمرد با بیان اینکه خوشبختانه از پیش بینی های انجام شده برای میزان صید میگو امسال جلو بوده ایم، تصریح کرد: صیدگاه میگوی هرمزگان از شهرستان سیریک و شهرستان میناب تا سواحل منطقه تولا واقع در شمال شهرستان قشم را شامل می شود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان تصریح کرد: از این میزان صید بالغ بر 1033 تن میگوی درشت و حدود 377 تن میگوی سر تیز بوده است.

وی استفاده از مشارکت تعاونی‌های صیادی میگو گیر برای تقویت حفاظت منابع، حضور منظم و به‌ موقع نیروهای حفاظت منابع و انجام گشت‌های هدفمند، بازدید منظم کارشناسان صید و کارشناسان پژوهشکده از عملیات صید شناورها و جلوگیری از صید شناورها در شب و ساعات خارج از زمان تعیین‌شده را از اهم اقدامات مدیریتی انجام‌شده برای مدیریت بهتر فصل صید میگو خواند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری

یاسر اکبریان  با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تامین آب آشامیدنی روستا‌های محروم، اظهار کرد: با بررسی و مطالعات فنی انجام شده ۱۶۲ روستا که از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار نبودند شناسایی شد.
وی گفت: این روستا‌ها یا از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند نبودند یا اگر آب آشامیدنی هم در دسترس بوده تاسیسات و منابع آب آنها ضعیف بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان استان تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال‌جاری مشکل تامین آب آشامیدنی این روستا‌ها را بر طرف کنیم.
به گفته اکبریان آبرسانی به این روستا‌ها با هماهنگی بسیج سازندگی و خیرین و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی همچنین اعتبارات محرومیت زدایی انجام می‌شود.
وی بیان کرد: ۱۶۲ روستایی که شناسایی شده‌اند در همه شهرستان‌ها پراکنده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر