Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@10:28:56 GMT

سرکردگان یک نزاع مسلحانه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۱۴۰۵

سرکردگان یک نزاع مسلحانه دستگیر شدند

 در پی درگیری مسلحانه دو گروه از اوباش در حوالی شهر مشهد، 9 نفر زخمی و از سویی با اقدام تیم‌های عملیاتی گشت بسیج رضویون حوزه مقاومت 10 حضرت مسلم(ع)  پنج نفر از سرکردگان شرارت در محل نزاع محاصره و دستگیر شدند.

عقیل رحمانی/

 در پی درگیری مسلحانه دو گروه از اوباش در حوالی شهر مشهد، 9 نفر زخمی و از سویی با اقدام تیم‌های عملیاتی گشت بسیج رضویون حوزه مقاومت 10 حضرت مسلم(ع)  پنج نفر از سرکردگان شرارت در محل نزاع محاصره و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری مسلحانه اوباش در حاشیه شهر

دوشنبه شب گذشته و حدود ساعت 20 بود که بیسیم‌های مرکز فرماندهی عملیات ناحیه مقاومت بسیج‌ سپاه‌ حضرت مسلم(ع) به کار افتاد و به سرعت خبر آغاز یک درگیری مسلحانه حوالی شهرک شهیدباهنر مشهد مخابره شد.

اطلاعات اولیه ارسال شده حاکی از آن بود که در محل صدای شلیک چندین گلوله نیز به گوش رسیده است، با توجه به اهمیت ماجرا بود که موضوع به سرعت به سرهنگ پاسدار کوکبی، فرمانده ناحیه یاد شده اطلاع داده شد. در مقابل موضوع برای انجام هماهنگی‌های قضایی به معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 4 مشهد نیز منعکس و دستور دستگیری عاملان ناامنی و درگیری مسلحانه نیز صادر شد.

پس از آن از تیم‌های عملیاتی بسیج رضویون حوزه مقاومت 10 حضرت مسلم(ع) که محل وقوع جرم در محدوده عملیاتی آن‌ها قرار داشت خواسته شد هرچه سریع‌تر به محل نزاع مسلحانه اعزام شوند.

لحظاتی بعد با حضور تیم‌های گشتی بسیج رضویون در منطقه مشاهده شد هنوز اوباش در محل در حال درگیری با یکدیگر به صورت مسلحانه هستند و تعدادی از آن‌ها نیز بر اثر اصابت ساچمه‌های شلیک شده از سلاح شکاری مصدوم شده‌اند.

گزارش قدس حاکی است، عملیات دستگیری سرکرده‌های این اقدام در حالی کلید خورد که تعدادی از عاملان ناامنی حاضر در نزاع به محض مشاهده نیروهای سپاه در منطقه، پا به فرار گذاشتند، اما همان‌طور که طرح‌ریزی شده بود سرکرده‌های دو گروه اوباش به سرعت محاصره، خلع‌سلاح و دستگیر شدند.

کشف یک وینچستر و انواع سلاح سرد

در این زمینه پنج نفر از عاملان شرارت در منطقه دستگیر و از ناحیه آن‌ها یک قبضه سلاح وینچستر، دو عدد شمشیر، یک عدد قمه، یک عدد شوکر و... کشف و به همراه یک دستگاه خودرو سواری تیبا توقیف شد.

در ادامه متهمان به سرعت به مقر سپاه منتقل شدند. تحقیقات اولیه روی این ماجرا و ادعاهای اوباش دستگیر شده نشان می‌داد در میان عاملان نزاع مسلحانه در منطقه تاجرآباد شهرک شهید باهنر اعضای خانواده تعدادی از آن‌ها هم حضور داشته و به شدت گرفتن این ماجرا کمک کرده بودند.

از سوی دیگر به واسطه شلیک چندین گلوله از اسلحه وینچستر در محل درگیری 9 نفر از طرف‌های نزاع هم مصدوم شدند که  پس از آن تحت درمان قرار گرفته‌اند.

با فروکش کردن آتش خشم در منطقه که در پی حضور به موقع عوامل سپاه رقم خورده بود، دستور شناسایی دیگر عاملان فراری ماجرا صادر و تلاش در این زمینه همچنان ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نزاع مسلحانه اشرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش BMWسوار در بلوار اندرزگو خبر داد و گفت: این افراد اقدام به ضبط یک ویدئوی زنده از اینستاگرام خود کرده و در آن الفاظ رکیک به کار برده بودند. همچنین با استفاده از یک سلاح کلاشینکف اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محدوده شمال تهران کرده بودند، موضوعی که خط قرمز پلیس بوده و به جد با آن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد که پنج نفر بودند، در بلوار اندرزگو، با خودروی بی. ام.دبلیو تردد کرده و مردم و حتی پلیس را تهدید کرده بودند، گفت: با اقدامات انجام شده از سوی مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت این افراد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی دستگیر شدند.

راستی با بیان اینکه سه نفر از این پنج نفر سابقه‌دار بوده و پیش از این دلیل ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت دستگیر شده بودند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی ادامه داد: پلیس هیچ‌گونه تعارفی با اراذل اوباش ندارد و در کوتاه‌ترین زمان این افراد دستگیر می‌شوند. اخلال در نظم شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خط قرمز پلیس است و مردم از ما انتظار دارند که با آنان برخورد کنیم. ما هم از قوه قضائیه می‌خواهیم با این افراد برخورد محکمی داشته باشند.

کد خبر 6080052

دیگر خبرها

  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • (ویدئو) اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوار و اسلحه‌ به دست خیابان اندرزگو دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند