Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با حکم سیدمرتضی بختیاری، دستیار معاونت حقوقی و امور مجلس کمیته امداد منصوب شد. تاریخ انتشار: 11:56 - 06 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۵۵۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در حکمی «هادی طاهری جبلی» را به عنوان دستیار معاونت حقوقی و امور مجلس کمیته امداد منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم رئیس کمیته امداد آمده است: نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده و با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه به موجب این حکم جناب‌عالی را به مدت ۲ سال به عنوان دستیار معاونت حقوقی و امور مجلس در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

نهادی که براساس اندیشه‌های دینی و فقهی بنیانگذار انقلاب اسلامی مروج فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی بوده و در حمایت از کیان محرومان و حقوق حقه آنان تلاش می‌نماید.

بیشتر بخوانید: چه کسانی می‌توانند برای جمع آوری کمک مردمی شماره حساب ارائه دهند؟

بر این اساس انتظار دارد با اخلاق حسنه اسلامی، ضمن تعامل صمیمی و سازنده با سایر ارکان حوزه‌های ذیربط و بازشناسایی ظرافت‌های درون و برون سازمانی و با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هرگونه اسراف و تجمل گرایی با اتکال به خداوند منان در راستای صیانت از حقوق نیازمندان و حفظ شئون نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گذاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ نخستین برداشت گندم در مناطق گرمسیر کشور به طور رسمی آغاز شد. علیرضا مهاجر، معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی امروز همزمان با سفر به استان هرمزگان به مهر گفت: نخستین برداشت گندم در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به طور رسمی آغاز شد.

وی افزود: برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور و در استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، جنوب کرمان و جنوب فارس امروز انجام شد.

معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: اگر در اردیبهشت ماه بارش خوبی داشته باشیم پیش بینی می‌شود امسال خودکفایی گندم تکرار شود و حدود ۱۱ میلیون تن محصول به شرط عدم آفت و بلای طبیعی برداشت شود.

کد خبر 6063442 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • ثبت ۵۰ هزار امدادخواهی از اورژانس اصفهان
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز