Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@20:39:30 GMT

فواید بی نظیر گلاب بر چشم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۱۷۰۱

فواید بی نظیر گلاب بر چشم

 گلاب برای شستشوی چشم مفید است؛ گلاب مخصوصا فشار و خستگی ناشی از نشستن طولانی مدت پشت کامپیوتر و تلویزیون را کاهش می‌دهد. چند قطره گلاب را به مقداری آب اضافه کنید و با یک پد پنبه چشم‌هایتان را بشویید، در زندگی روزمره بیشتر افراد ساعت‌ها در برابر صفحه کامپیوتر می‌نشینند که برای چشم‌ها مضر است و آلودگی محیط زیست هم باعث آسیب رسیدن به چشم می‌شود، خواص درمانی گلاب برای مراقبت از چشم مناسب است، گلاب را می‌توانید به عنوان قطره چشم مفید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
منبع: بهداشت نیوز  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گلاب فواید گلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح آبیاری قطره‌ای اراضی ۱۷۰ هکتاری آب‌پخش در دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار مهر مصطفی سلیمی مفرد یکشنبه شب در نشست هماهنگی پروژه طرح پایلوت آبیاری قطره‌ای اراضی کشاورزی ۱۷۰ هکتاری اظهار داشت: در سال ۱۳۹۴ طرح پایلوت آبیاری قطره‌ای اراضی ۱۷۰ هکتاری آب‌پخش با هدف تغییر الگوی آبیاری اجرا شد که به رغم مزایای طرح مذکور، در حوزه اجرا این طرح دچار مشکلاتی شد و این موضوع نارضایتی بخشی از کشاورزان و باغداران آب‌پخش را در پی داشت.

سرپرست بخشداری آب‌پخش با اشاره به عزم دولت سیزدهم در خصوص اصلاح طرح پایلوت آبیاری قطره‌ای اراضی ۱۷۰ هکتاری آب‌پخش افزود: با پیگیری‌های استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان و اهتمام ویژه مدیران جهاد استان در دولت سیزدهم به منظور اصلاح طرح مذکور، مقرر شد با توجه به وضعیت منابع آب زیرزمینی کشور و کاهش شدید بارندگی در سالیان گذشته تغییر الگوی آبیاری در حوزه کشاورزی صورت گیرد و این طرح با همین هدف در سال ۱۴۰۳ با اعتبار لازم اصلاح خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور رفع نگرانی کشاورزان و باغداران، اصلاح طرح پایلوت آبیاری قطره‌ای با نظارت دقیق کارشناسان بخشداری، ناظران این پروژه و نماینده باغداران بعد از دور جدید آبیاری غرقابی عملیاتی خواهد شد.

این نشست با حضور معاون آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان، مدیر جهاد کشاورزی بخش آب‌پخش و پیمانکاران آب‌پخش در بخشداری آب‌پخش برگزار شد.

کد خبر 6084913

دیگر خبرها

  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن
  • برگزاری جشنواره گلاب گیری در یزد
  • درباره فواید خوردن صبحانه بیشتر بدانیم
  • فواید خوردن کره برای بدن
  • اصلاح طرح آبیاری قطره‌ای اراضی ۱۷۰ هکتاری آب‌پخش در دولت سیزدهم
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!