Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار اعتقاد دارد که تیمش پتانسیل آسیایی شدن را ندارد. 

طرفداری- مهدی تارتار بعد از پیروزی نفت مسجد سلیمان برابر پرسپولیس، به تشریح وضعیت تیمش پرداخت.

به گزارش فارس، در خصوص شرایط نفت مسجد سلیمان اظهار داشت:

بعد از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم، شرایط تیم ما خوب است. به جز نتیجه که برای ما خوب بود، ما بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم و به خواسته‌هایی که داشتیم رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بیشتر دقت می‌‌کردیم، حتی می‌توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم، هر چند که نباید از موقعیت‌های خوبی که پرسپولیس مقابل ما به دست آورد، چشم‌پوشی کنیم. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود:

ما در عملکرد دفاعی اشتباهات فاحشی داشتیم که به پرسپولیس موقعیت دادیم و باید ما ضعف‌های خودمان را ترمیم کنیم. امیدوارم که شرایط برای ما به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم روند خوبی که داریم را ادامه دهیم. 

تارتار در پاسخ به این سؤال که با برد مقابل پرسپولیس نگران نیست تیمش دچار غرور شود، گفت:

این یک مسئله‌ کاملاً منطقی است و کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که نسبت به این موضوع چقدر حساس هستم. در اولین تمرین بعد از بازی با پرسپولیس، من زودتر از همه خودم را از کرج به محل تمرین که در تهران بود رساندم تا به بازیکنان یادآوری کنم که ما هنوز کاری نکرده‌ایم و بازیکنان باید بدانند که این بازی برای ما دیگر تمام شد. ما از بعد از بازی با پرسپولیس به فکر بازی با ذوب‌آهن هستیم و می‌دانیم که این تیم چقدر باکیفیت است، اما نتایجش با جایگاهش در جدول همخوانی ندارد. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره تقابل با علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن اظهار داشت:

به هر حال بازی کردن مقابل تیم‌های انتهای جدولی همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد، چرا که آنها انتحاری بازی کرده و تلاش دوچندانی دارند. اتفاقاتی که در این چند وقت برای ذوب‌آهن افتاد و جلساتی که بین مسؤولان و مربیان این باشگاه برگزار شد، کار ما را سخت‌تر می‌کند. 

وی درباره جایگاه نفت مسجد سلیمان در رده ششم لیگ برتر و اینکه در ابتدای فصل کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم بتواند به چنین جایگاهی دست پیدا کند، گفت:

همه سابقه نفت مسجد سلیمان را می‌دانند و ما واقعاً کار بزرگی کردیم که البته خود من کمترین سهم را در این نتایج داشتم و بیشترین زحمات برعهده بازیکنان و کادرفنی بود. مدیریت باشگاه هم تلاش زیادی می‌کند، اما با یک قانون عجیب و منع کمک به تیم‌های دولتی کار ما سخت شده است. 

تارتار افزود:

باور کنید ما ارزان‌ترین تیم لیگ هستیم و با این بودجه کار بزرگی کردیم و خوشحالم که با حمایت هوادارانمان توانستیم چنین نتایجی رقم بزنیم. مطمئناً اگر هواداران پرشور نفت مسجد سلیمان نبودند، این تیم تا اینجا دوام نمی‌آورد و با شرایط مالی که باشگاه ما دارد، کار بسیار سخت می‌شد. ما به عشق هواداران همه این سختی‌ها را به جان خریدیم، اما از نمایندگان محترم مجلس انتظار دارم که در این قانون تجدیدنظر کنند و برای مناطق محروم و مناطق نفتی استثنائاتی قائل شوند. دلخوشی مردم شهر مسجد سلیمان همین تیم است و خود نمایندگان بیایند تا امکانات ما را ببینند. 

سرمربی مسجد سلیمان در خصوص اینکه این تیم تا اینجا کار بزرگی کرده و آیا می‌تواند مدعی آسیایی شدن باشد، خاطرنشان کرد:

با این مسئله موافق نیستم، چرا که ما پتانسیل چنین مسئله‌ای را نداریم و برای آسیایی شدن نمی‌توانیم با تیم‌هایی مثل تراکتور، سپاهان، پرسپولیس، استقلال، شهر خودرو و فولاد رقابت کنیم. امکانات و شرایط ما با آنها اصلاً قابل قیاس نیست. باید در نیم‌فصل دوم تیم خودمان را تقویت کنیم اما موقعیت جغرافیایی و امکانات شهر به گونه‌ای است که هر بازیکنی حاضر نمی‌شود به اینجا بیاید اما با همه وجود کار را ادامه می‌دهیم و برای موفقیت می‌جنگیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند

ستاره لیورپول اعتراف کرده است که غیبت کاپیتان ۳۷ ساله آلبی سلسته، بار مسئولیت او و هم تیمی‌هایش را سنگین‌تر می‌کند. 

الکسیس مک آلیستر اعتقاد دارد حریفان تیم ملی آرژانتین در مسابقه‌ای که لیونل مسی در آن به میدان برود، بیشتر از تیم لیونل اسکالونی می‌ترسند. 

طرفداری | به گزارش سایت گل، مسی پس از مصدومیت در جریان دیدار اینتر میامی مقابل نشویل، تصمیم گرفت در مسابقات دوستانه ملی، کشورش را همراهی نکند. در شرایطی که قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ پس از برتری ۳-۰ مقابل السالوادور آماده دیدار دوستانه دیگری مقابل کاستاریکا در روز چهارشنبه می‌شود، مک آلیستر از اهمیت مسی در تیم ملی صحبت کرده است. 

ما همیشه تمرکز زیادی روی کارهای گروهی و کل تیم انجام می‌دهیم. ما می‌دانیم که وقتی لئو اینجا نیست، باید قوی‌تر از قبل کار کنیم چون دیگر بازیکنی را نداریم که در شرایط سخت، بتواند ناجی ما باشد. می‌دانیم که وقتی لئو هست، آن‌ها (حریفان) مقداری بیشتر می‌ترسند و این طبیعی است. ما همچنین بازیکنان بزرگ‌ دیگری در اختیار داریم که در باشگاه‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند و وقتی آن‌ها تیم ملی آرژانتین را می‌بینند، می‌دانند که کار راحتی در پیش ندارند و این همان چیزی است که ما می‌خواهیم. ما می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا تیم مقابل، روز سختی را تجربه کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام مهدی(عج)
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • نبرد غیرقابل باور جانوری که در مقابل زهر مار‌ها مصونیت دارند + فیلم
  • چند باور غلط در مورد عسل
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • امامزاده شاه‌ سلیمان علی(ع)؛ زیارتگاه‌ مورد اقبال خراسان جنوبی‌ها
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • (عکس) چمن مصنوعی عشق‌آباد چهار قربانی از تیم ملی گرفت
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند