Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوس امیدوار است که روند پیروزی های سرخپوشان ادامه داشته باشد.

طرفداری- فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم خواست باز هم صبور باشند و از پیروزی‌های اقتصادی هم حمایت کنند.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در جام‌ حذفی اظهار داشت:

تا زمان شروع نقل و انتقالات نیم‌فصل، پرسپولیس باید با همین بازیکنان پیش برود و نیاز است که همه اعم از هواداران و پیشکسوتان صبور باشند تا زمانی‌ که تیم بتواند خط‌حمله خود را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص شرایط کالدرون در پرسپولیس تصریح کرد:

با این وضعیت روحی و روانی که بازیکنان و هواداران دارند، هر پیروزی، حتی اگر با رقم خوردن یک گل هم باشد، بسیار مهم است زیرا پرسپولیس را به هدفش می‌رساند. من فکر می‌کنم با همین بردها، پرسپولیس دوباره به روزهای خوب خودش برگردد و باید از این بردهای اقتصادی هم حمایت کنیم. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون عملکرد مهدی ترابی خاطرنشان کرد:

باید خوشحال باشیم که مهدی ترابی در آمادگی کامل است. ترابی در بیشتر بازی‌های پرسپولیس یا گل زده یا پاس گل داده و درخشش او تا اینجا خیلی به کالدرون کمک کرده است. پرسپولیس با توجه به عملکردی که در بازی‌های قبلی خود داشته، الان شرایط خوبی را در جدول دارد و دوباره می‌تواند به صدر جدول برسد. در جام حذفی هم یک گام دیگر جلو رفت و در هر دو جام هنوز شانس قهرمانی دارد. 

پیوس در پایان در مورد آینده سرخ‌پوشان تهران با کالدرون گفت:

پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل، بازی‌های نسبتا آسان‌تری پیش‌روی خود دارد. به همین خاطر می‌گویم سرخ‌پوشان پایتخت می‌توانند دوباره شرایط خوب فصل گذشته خود را تکرار کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش گئورگی گولسیانی، جواهر گرجستانی پرسپولیس در طول این فصل، ویلی سانیول، ستاره اسبق بایرن را که اکنون هدایت گرجستان را برعهده دارد، مجاب کرد که او را به تیم ملی فرا بخواند.

گولسیانی درست در زمانی به تیم ملی گرجستان برگشت که کشورش برای تاریخ سازی به دو پیروزی نیاز داشت و آن را نیز به دست آورد.

در بازی قبلی، گرجستان با دو گل لوکزامبورگ را شکست داد و حریف یونان شد. در بازی با یونان در حالی که گولسیانی روی نیمکت حضور داشت پس از تساوی بدون گل، یاران گئورکی با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

این پیروزی باعث شد گرجستان برای اولین بار در تاریخ خود به رقابت‌های یورو راه پیدا کند. احتمالا با ادامه درخشش گولسیانی در پرسپولیس، سرخ‌ها می‌توانند در این رقابت مهم اروپایی نیز نماینده داشته باشند.

حالا گئورگی گولسیانی با برپایی یک جشن بزرگ آماده بازگشت به ایران و حضور در ترکیب پرسپولیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی مردم در اقتصاد ملی راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
  • شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی
  • فرشاد مومنی: بحران‌های اقتصادی کشور از حدود متعارف فراتر رفته است
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • اسلوونی 2-0 پرتغال؛ نوار بردهای پیاپی تیم مارتینز پاره شد!
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران