Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای پاکسازی برف از معابر شهر در زمستان، مخازن شن و ماسه به طور کامل پیش‌بینی شده است.

افندی‌زاده نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صبح امروز در جلسه تشریح طرح‌های ترافیکی در آستانه فصل زمستان که با حضور نمایندگان سازمانهای امدادی و خدمات رسان برگزار شد، گفت: سفرهای زمستانی هماهنگی زیادی را بین دستگاه‌ها نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افندی زاده ادامه داد: شهر تهران هم تولید کننده سفرهای زیادی است و هم سفرهای عبوری از آن بیشتر است.

وی افزود: در تهران تنوع آب و هوایی زیادی داریم یعنی مناطق شمالی تهران به یک گونه و جنوب شکلی دیگر است.

نماینده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: در برف اخیر تهران هم پیش‌بینی این میزان برق را نداشتیم و به همین دلیل شن و ماسه کافی ریخته نشده بود.

افندی زاده گفت: باید تجهیزات کاملی در تهران اندیشیده شود و البته این اتفاق بعد از برف از سوی معاونت خدمات شهری افتاد.

وی ادامه داد: شهرداری تهران هم آمادگی کاملی دارد تا به کمک پلیس راهور بتواند معابر تمیز و پاکسازی شده از برف را به شهروندان و هموطنان ارائه کند.

نماینده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مخازن شن و ماسه به طور کامل در شهر تهران اندیشیده شده است و از این پس مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

همچنین در ادامه این جلسه حیدر مطائی نماینده سازمان راهداری گفت: ماشین آلات مورد نیاز برای مقابله با شرایط برفی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: همیشه در شروع فصل سرما مشکلاتی پیش می‌آید اولا به این دلیل که مردم از فصل گرم به فصل سرد وارد می شوند.

مطائی گفت: ۹۴۰ راهدارخانه برای امداد رسانی به مردم در فصل سرما تجهیز شده‌اند تا در صورت برف گیر شدن در آن محل اسکان موقت پیدا کنند.

نماینده سازمان راهداری کشور تصریح کرد: ۹۶۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات مورد نیاز هم به خط شده اند و یک هماهنگی سیستمی میان راهدارخانه‌ها و راهداری کل کشور ایجاد شده است.

مطائی ادامه داد: این در حالی است که ۱۲۰۰۰ هزار نیروی راهداری هم در این فصل اقدام به کمک رسانی به هموطنان خواهند کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طرح های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود
  • ترافیک گرگان ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی/ شهرداری به مطالبات مردم پاسخ دهد
  • انتقاد از عدم ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت
  • تزریق روح تازه در کالبد بناهای تاریخی پایتخت