Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدحجت الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان صبح امروز در جلسه هیات امناء ستاد دیه استان که در دفتر امیری مدیر کل اداره زندان‌های استان برگزار شد از آزادی تعداد ۱۵ نفر مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندان‌های استان خبرداد.

او گفت: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۳۱ میلیارد ۱۶۱ میلیون ریال است که پس از اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات این تعداد و همچنین مشارکت مددجویان در نهایت با پرداخت مبلغ ۷ میلیاردو ۷۷ میلیون ریال زمینه آزادی این تعداد فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسوی قوام افزود: این تعداد از مددجویان مربوط به زندان‌های کرمان، شهربابک، رفسنجان، سیرجان، بم و جیرفت می‌باشند که تعداد ۲ نفر محکوم به پرداخت دیه در حودادث شبه عمد، ۸ نفر محکومین مالی و مابقی محکومین مهریه و نفقه می‌باشند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: هم اکنون تعداد ۲۰۳ نفر مددجوی واجد الشرایط در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌نمایند که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از آمار محکومین غیر عمد استان در حال حاضر تعداد ۲۱ مددجو از سنوات سال قبل در زندان تحمل حبس می‌کنند. هدف ستاد دیه استان آزادی این تعداد می‌باشد در واقع این افراد در اولویت آزادی از طریق ستاد دیه می‌باشند.

رمضان امیری مدیر کل اداره زندان‌های استان هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه از تعدادی از اتحادیه‌ها و اصناف شهر کرمان در این جلسه دعوت بعمل آمده همگی اعلام داشتند حاضر به مشارکت و همکاری در ساخت ساختمان ادراری ستاد دیه استان می‌باشند امیدواریم در روز‌های اینده هر چه سریعتر عملیات ساخت این ساختمان آغاز شودتا شاهد خدماتی شان و منزلت این قشر آسیب دیده از جامعه باشیم.

انتهای پیام/س


مشارکت و همکاری اتحادیه‌ها و اصناف کرمان در ساخت ساختمان اداری ستاد دیه استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به‌همت دانش‌آموزان اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل، دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه اردبیل با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان با واریز مبلغ ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان در این پویش شرکت داشتند و باقی‌مانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم شد.

وی بیان داشت: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان این مدرسه از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه است که امیدواریم با کمک مردم نیکوکار و سخاوتمند استان زمینه آزادی این زندانیان نیازمند فراهم شود.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان عزیز است.

کد خبر 747014

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد