Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:07:30 GMT

گروهی از اراذل و اوباش در تایباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۰۲۹

گروهی از اراذل و اوباش در تایباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تایباد روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت مردم با اقدامی ضربتی این افراد را دستگیر کردند.

سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: اتهام دستگیرشدگان، اقدام به مزاحمت برای نوامیس، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و شتم و اخلال در نظم عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضایی این افراد را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از پاتوق آنان دو قبضه سلاح جنگی و تعدادی سلاح سرد شامل چاقو، قمه و شمشیر را کشف کرد.
فرمانده انتظامی تایباد گفت: این افراد که دارای سوابق متعدد کیفری هستند با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

قربانی افزود: فرمانده انتظامی تایباد همچنین از کشف ۱۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز در این شهرستان خبر داد و افزود: این مشروبات طی بازرسی از یک واحد صنفی به دست آمد که در این ارتباط نیز چند متهم دستگیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین در ۱۰ روز گذشته تعداد ۲۲ دستگاه تجهیزات ماهواره ای که از کشور افغانستان وارد مرز دوغارون شده بود کشف شد که در این ارتباط نیز  پنج متهم افغانستانی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تایباد گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی نیمه نخست امسال بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی سبک و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلفان هم در این شهرستان توقیف شده است.
مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد علی اکبر قربانی اراذل و اوباش خراسان رضوی امنیت انتظامی دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد علی اکبر قربانی اراذل و اوباش خراسان رضوی امنیت انتظامی دستگیری سارقان تایباد علی اکبر قربانی اراذل و اوباش خراسان رضوی امنیت انتظامی دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۶۰ دستگاه پخش خودرو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6084277

دیگر خبرها

  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد