Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، احمد صفرزاده که به همراه مدیر بیمه های آتش سوزی و ریس شعبه تبریز از مناطق آسیب دیده زلزله آذربایجان شرقی بازدید کرد، گفت: متأسفانه بیشترین واحد های مسکونی خسارت دیده فاقد پوشش بیمه ای هستند و اکثر واحد هایی که بیمه شده اند در قالب قراردادهای گروهی نظیر خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و بیمه مرهونات بانک ها تحت پوشش قرار گرفته اند که البته این قاعده در سراسر کشور نیز مصداق دارد و در کل کمتر از ۱۰ درصد واحدهای مسکونی دارای پوشش بیمه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد با نهائی شدن صندوق بیمه حوادث بلایای طبیعی که در مجلس شورای اسلامی مصوب شده و هم اکنون در حال تصمیم گیری و تایید شورای نگهبان است، حداقل پوشش های بیمه ای به آحاد جامعه ارائه شود.

معاون فنی بیمه البرز در جلساتی که با اعضای شورای اسلامی روستاهای خسارت دیده داشت آنان را به همکاری با نمایندگان شرکت های بیمه در زمان مراجعه برای صدور بیمه نامه ترغیب کرد.

وی ادامه داد : از همان ساعات ابتدایی پس از حادثه زلزله آذربایجان شرقی تیم های ارزیابی خسارت بیمه البرز و نمایندگان تحت سرپرستی شعبه تبریز این شرکت برای رسیدگی به خسارت بیمه گزاران آسیب دیده در محل حاضر شدند.

صفرزاده با توجه به وجود شرایط نامساعد جوی بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده های تشکیل شده بیمه گزاران خسارت دیده بیمه البرز تاکید کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است

نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان اظهار داشت این کشور بیشتر از سه جنگی که با هند داشته، از حمایت افغانستان از شبه‌نظامیان پاکستانی آسیب دیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «آصف علی خان درانی» نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان با اشاره به افزایش حملات انتحاری و حملات شبه‌نظامیان تی‌تی‌پی در این کشور گفت پاکستان از نظر اقتصادی و امنیت بیشتر از سه جنگی که با هند داشت، از افغانستان آسیب دیده است.

درانی در نشست بین‌المللی «پاکستان در چشم‌انداز ژئوپلیتیک در حال ظهور» که از سوی موسسه مطالعات استراتژیک اسلام‌آباد و موسسه آلمانی «فردریش‌ ایبرت» سازماندهی شده بود، بار دیگر این اتهام‌زنی‌ها مبنی بر حمایت طالبان از  تی‌تی‌پی را تکرار کرد.

وی افزود طی دو دهه گذشته بیش از 80 هزار پاکستانی در جنگ با تروریسم کشته شده‌اند و این روند هنوز ادامه دارد.

درانی خاطرنشان کرده است: «حملات تحریک طالبان پاکستانی به مناطق مرزی پاکستان 65 درصد و حملات انتحاری 500 درصد افزایش یافته است».

وی تصریح کرد: پس از خروج نیروهای خارجی این امید وجود داشت که صلح در افغانستان سبب صلح در منطقه شود، اما چنین انتظاراتی کوتاه‎مدت بود.

این دیپلمات ارشد پاکستانی پیش از این نیز مدعی شده بود تی‌تی‌پی از طریق نمایندگان افغان از هند پول می‌گیرد و تخمین می‌زند 5 هزار تا 6 هزار شبه نظامی تی‌تی‌پی در افغانستان پناه گرفته‌اند.

نخستین موضع نماینده ویژه پاکستان درباره افغانستان پس از استقرار دولت جدید در اسلام‌آبادواکنش طالبان به اتهامات اسلام‌آباد: جلوگیری و کنترل حملات در داخل خاک پاکستان به عهده ما نیستپاکستان: حکومت کابل بین «اسلام آباد» و «تی‌تی‌پی» یکی را انتخاب کند

این در حالی است که حکومت طالبان همواره با رد ادعای حمایت و پناه دادن به تی‌تی‌پی تأکید کرده که افغانستان به هیچکس اجازه استفاده از خاک این کشور علیه دیگران را نمی‌دهد و اسلام‌آباد نباید ناکامی‌های امنیتی خود را به دوش کابل بیندازد.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه