Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@09:57:37 GMT

خبر خوش وزیر راه برای کارگران و خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۲۴۴

وزیر راه از امضای ۲ تفاهمنامه با وزارت ارشاد و تعاون برای خانه‌دار کردن خبرنگاران،کارگران و بازنشستگان خبر داد وگفت:تلاطم بازار مسکن متاثر از بخش مسکن نیست.   به گزارش تسنیم، محمد اسلامی دیشب در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه برنامه اجرایی بخش مسکن با همتای سوری خود برای تأسیس سه شرکت کارفرمای مشترک در بخش مسکن و فراهم کردن شرایط حضور شرکت‌های ایرانی در سوریه با اشاره به این‌که تلاطم‌های بازار مسکن، متاثر از بخش مسکن نیست، اظهار کرد: این موضوع را متاثر از پول‌های سرگردانی دانست که عده‌ای برای حفظ ارزش به طلا، زمین، مسکن یا نظایر آن تبدیل می‌کنند و این شرایط در بازار تلاطم ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مهم ترین هدف دولت و وزارت راه و شهرسازی از احداث واحدهای مسکونی را هماهنگی و اجرای این پروژه‌ها برای فراهم‌کردن زمینه خانه‌دار شدن اقشار هدف اعلام کرد و افزود: این وزارتخانه فارغ از هر اتفاقی که در بازار صورت گیرد، برنامه خود را دنبال می کند.

وی ادامه داد: برای مسکن کارگران و بازنشستگان به‌زودی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهمنامه‌ای امضا می‌کنیم که جزییات آن تا اندازه زیادی مشابه تفاهمنامه ساخت مسکن برای فرهنگیان است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از فراهم‌کردن مقدمات طرحی برای خانه‌دار کردن اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: به این منظور به‌زودی تفاهمنامه‌ای را با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا خواهد شد.

به گزارش تسنیم، بر اساس تفاهمنامه‌ای که چند روز پیش بین وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش امضا شد،‌170 هزار فرهنگی فاقد متقاضی طی سه سال خانه‌دار می‌شوند. برای ساخت این تعداد واحد مسکونی در سراسر کشور به حدود 7000 هکتار زمین نیاز است.

به گفته علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، این میزان زمین با همکاری وزارتخانه مختلف از جمله وزارت کشاورزی تامین خواهد شد.

دیروزنیز محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با تسنیم گفته بود:‌از منابع صندوق ذخیره فرهنگیان برای تامین مالی ساخت پروژه‌های مسکونی تفاهمنامه وزارت راه و آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم جوکر عباس کشاورز محمود حجتی مارک ویلموتس پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال کد دستوری طرح معیشتی تابناک وزیر راه اسلامی فیلم جوکر عباس کشاورز محمود حجتی مارک ویلموتس پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال کد دستوری طرح معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد