Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:29:57 GMT

اجرای طرح ضربتی لایروبی مکانیزه کانال «ایلی سو»

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۳۶۵

اجرای طرح ضربتی لایروبی مکانیزه کانال «ایلی سو»

ایسنا/آذربایجان شرقی به منظور پیشگیری از ایجاد آبگرفتگی در معابر، طرح ضربتی پاکسازی و لایروبی مکانیزه کانال ایلی سو به همت عوامل معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۶ تبریز اجرا شد.

به دستور شهردار منطقه ۶ تبریز، به منظور پیشگیری از ایجاد آبگرفتگی و مشکلات تردد برای اهالی و ساکنان غرب تبریز این کانال به طول ۲۳۵متر به طور ضربتی لایروبی مکانیزه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه کانال ایلی سو به عنوان یکی از بزرگ ترین مسیل های حومه تبریز نقش عمده در انتقال آب‌های روان ناشی از بارش‌های شدید از بالادست تبریز به سمت پایین دست را ایفا می‌کند، از این‌رو پاکسازی منسجم و لایروبی این کانال در پیشگیری از بروز خطرات ناشی از بارندگی و بروز سیلاب بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، طرح ضربتی پاکسازی و لایروبی کانال ایلی سو به طول ۲۳۵متر و برداشت ۵۰۰ تن لجن و رسوبات دپو شده در محدوده کانال مذکور توسط ماشین آلات و عوامل خدمات شهری اجرا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كانال آبگرفتگي لايروبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم/ منظور: تورم به کانال ۳۰ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور در جلسه روز یکشنبه هیات دولت با اعلام خبر کاهش تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد گفت‌: طبق گزارش مرکز آمار، روند تورم همچنان رو به کاهش است به نحوی که تورم نقطه به نقطه به حدود ۳۱ درصد رسیده و در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است و تورم ۱۲ ماهه هم به ۳۸.۸ درصد رسیده که به معنای ورود به کانال ۳۰ درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه این روند استمرار داشته و تا پایان سال تورم ۱۲ ماهه تا کانال ۲۰ درصد کاهش یابد.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898037

دیگر خبرها

  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم/ منظور: تورم به کانال ۳۰ درصد رسید