Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در پیام سعید نمکی  وزیر بهداشت به نخستین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت که با حضور علما و مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم برگزار شد آمده است: گرچه گره گشایی از همه کار‌های سخت بندگان خداوند در شرایط درماندگی، دردمندی و نیاز توسط دست‌های مهربان نیکوکاران پاک طینت همواره ارزشمند است، مع الاصف و بدون تردید جایگاه خیرین سلامت که در راستای التیام آلام بندگان نیازمند در اوج ابتلا به درد‌های جانکاه تلاش می‌کنند نزد پروردگار بزرگ اجر و منزلتی وصف ناپذیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تصریح شده است: اثرات جاری و ساری این دست‌های مهربان، نیات پاک و دل‌های سرشار از محبت به مردم را در همه جای ایران اسلامی می‌توان دید. مهربانی که با گذشت فراوان در راه رضای خالق عاشقانه به کمک دردمندان نیازمند کشور شتافته از خود آثار ماندگار و خیراتی جاودانه به یادگار نهاده اند.

در این پیام  یادآور شد: روحانیت معزز که همواره پیشتاز در عرصه‌های نیکوکاری و گره گشایی از امور مردم بوده در این مهم نیز پیوسته پرچم دار و پیشرو بوده است.

در بخش دیگری از پیام وزیر بهداشت آمده است: ضمن ابراز تاسف و غبن از عدم امکان حضور در آن جمع ارجمند به عنوان خدمتگزار کوچک مردم، مراتب سپاس و امتنان خویش را از همه خیرین سلامت بخصوص روحانیت عالیقدر خیر تقدیم می‌نمایم و برای همگان عاقبتی سرشار از خیر و برکت و تندرستی و پاداشی بیکران در دنیا و آخرت آرزومندم.

انتهای پیام/ح

روحانیت در عرصه گره گشایی از مشکلات مردم پیشرو است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.
اعرابی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.
وی گفت: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.
اعرابی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.
وی گفت: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.
در این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم