Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از سازمان لیگ فوتسال، زمان دیدارهای معوقه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور مشخص و ۲ تیم ملی حفاری و اهورا بهبهان در این هفته به مصاف رقبای خود می روند. 

رقابت نمایندگان خوزستان در هفته هفدهم به دلیل نامناسب بودن شرایط برای برگزاری بازی، از سوی سازمان لیگ لغو و به زمان دیگری موکول شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش تیم‌های اهورا بهبهان و ملی حفاری از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ آذر به ترتیب میزبان و میهمان تیم‌های آذرخش بندرعباس و ستارگان ورامین هستند.

تیم ملی حفاری هم اکنون با کسب ۲۵ امتیاز در مکان هشتم رده‌بندی جای گرفته است. همچنین تیم اهورا بهبهان که دومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند با ۱۴ امتیاز در مکان یازدهم رده‌بندی قرار دارد.

در پایان مرحله مقدماتی لیگ فوتسال، هشت تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب می‌کنند و در نهایت به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های ملی حفاری و اهورا بهبهان فصل گذشته عنوان‌های چهارم و دوازدهم لیگ فوتسال را کسب کردند.

برچسب‌ها فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال خوزستان اهواز ورزشی فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی

نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) با مواد یک و ۲ این طرح موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 3 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) با مواد یک و 2 این طرح موافقت کردند.

نمایندگان مجلس ماده یک این طرح را با 147 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع به تصویب رساندند.

بر اساس ماده یک این طرح؛ به منظور دستیابی به فناوری های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده با تاکید بر نوآوری و پشتیبانی و توسعه آن ها و در راستای غافلگیری فناورانه دشمن و پیشگیری غافلگیری فناورانه کشور با تاکید بر مدیریت و دستیابی به فناوری های بدیل، نوظهور، شالوده شکن، پر مخاطره و برتر ساز در حوزه تهدیدات نوین و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تامین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین، سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در این قانون به اختصار سپند نامیده می شود با هدف تداوم و تثبیت راه دانشمند شهید محسن فخری زاده، تشکیل می گردد.

همچنین نمایندگان با ماده 2 این طرح با 147 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع موافقت کردند.

در ماده 2 این طرح آمده است: سپند دارای شخصیت حقوقی مستقل و با ماهیت موسسه دولتی و دارای استقلال مالی، معاملاتی و اداری بوده و در چارچوب مقررات نیروهای مسلح و اساسنامه مصوب بدون الزام به رعایت قانون محاسبات عمومی کشور اداره می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس