Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@04:02:09 GMT

ژائو فليکس، برنده جايزه پسر طلايي سال 2019

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۴۷۲۵

ژائو فليکس، برنده جايزه پسر طلايي سال 2019

خبرگزاری آریا- ستاره اتلتیکو مادرید جایزه توتو اسپورت را برد.
به گزارش آریا، ژائو فلیکس، گران ترین خرید تاریخ اتلتیکو مادرید برنده جایزه پسر طلایی سال 2019 شد.
به نقل از توتو اسپورت که مسئول اهدای این جایزه است، از جمع 40 داور، 25 نفر اول به فلیکس رای دادند. جیدون سانچو و کای هاورتز نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اهدای جایزه به ژائو فلیکس، 16 دسامبر در تورین برگزار خواهد شد. سال گذشته ماتیاس ده لیخت این جایزه را به خانه برده بود.
فلیکس بابت درخشش فراتر از انتظاری که در ترکیب بنفیکا داشت، این جایزه را برد. او پس از انتقال به اتلتیکو مادرید، فصل چندان خوبی را شروع نکرده و تا بدین جای کار تنها 3 گل زده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ژائو فلیکس پسر طلایی سال 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت

دانلود (91.8MB)

دیگر خبرها