Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مقیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح توزیع کیسه های پارچه ای بین نانوایان گرگان خبر داد و اظهار کرد: توزیع کیسه های پارچه ای بین نانوایان تقریبا اجرا شده و ما در تلاشیم که کیسه های با کیفیت تری را تایید کنیم. 

رئیس اتحادیه خبازان گرگان با بیان این که توزیع کیسه پلاستیکی در بقیه نانوایی هایی ها به جز نانوایی های لواش ممنوع است، افزود: توزیع این کیسه ها از ابتدای آذر ماه آغاز شده و تا به حال بین تقریبا ۵۰ نانوایی در گرگان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عدم اجرای این طرح در نانوایی های لواش گفت: این طرح در نانوایی لواش قابلیت اجرا ندارد چون باید سرد شود و داخل کیسه پلاستیکی گذاشته شود و دلیل اجرای این طرح، سرطان زا بودن نان داغ در کیسه های پلاستیکی بود که بیشترین آسیب را به مردم می زد.

مقیمی ادامه داد: قیمت این کیسه ها برای مصرف کنندگان زیر چهار تومان است، قابل شستشو هستند و دوام و کیفیت مناسبی دارند.

وی افزود: این طرح سال ۸۸ نیز به صورت رایگان اجرا شد که استقبال نشد اما در حال حاضر باید فرهنگ سازی از طریق رسانه صورت گیرد.

مقیمی خاطر نشان کرد: نانواها برای دریافت این کیسه ها باید به شرکت تعاونی مراجعه کنند، علاوه بر اتحادیه، سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان و فرمانداری بر اجرای طرح نظارت و پیگیری دارند.

کد خبر 4782347

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایان گرگان بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بارش برف بسیج قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی گرگان بنزین قزوین شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت
  • متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟