Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت گاز استان خراسان شمالی با هدف ترویج فرهنگ مصرف صحیح، ایمن و بهینه گاز طبیعی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان آموزش و پرورش در این استان کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن‌رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در این باره توضیح داد: در دوره آموزشی یادشده که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، مطالب مهمی پیرامون شناخت مشخصات و مخاطرات گاز طبیعی، نشت گاز، عوامل مهم نشتی گاز، روش‌های نشت‌یابی در سیستم‌های داخلی مشترکان، دستگاه‌های گازسوز و ایمنی سیستم‌های داخلی مشترکان، دودکش‌ها و تست و نصب صحیح آنها و چگونگی مصرف بهینه انرژی از سوی کارشناسان شرکت مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم توجه به آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین بخش تربیت نیروی انسانی جامعه اظهار کرد: معلمان به عنوان همیار، منادی و سفیران گاز استان با استفاده از شیوه‌های مختلف آموزشی، آموخته‌های خود را به همراه کتابچه‌ها و وسایل کمک آموزشی به دانش‌آموزان منتقل کرده و نقش برجسته‌ای در فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت مصرف به عنوان یکی از فرآیندهای فرهنگ‌سازی در دوره‌های گذشته نیز برای تعدادی از دستگاه‌های استان برگزار شده بود که خوشبختانه اثربخشی بسیار خوبی به همراه داشته و زمینه‌ساز کاهش حوادث و صرفه‌جویی در مصرف گاز مشترکان بوده است. در این دوره نیز از دبیران خواسته شد رعایت نکات ایمنی و چگونگی استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و روش مصرف صحیح گاز را به دانش‌آموزان انتقال دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در استان از ۴ متر مربع به بیش از ۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز افزایش می‌یابد.
سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: سرانه فضا‌های ورزشی در استان طی ۲ سال اخیر از ۲۰ به ۷۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است.
جمالی افزود: تا شهریور امسال ظرفیت فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع می‌رسد.
هماهنگی برای برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و تامین فضای مورد نیاز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های متوسطه دوم، دستورکار نخستین نشست شورای اموزش و پرورش استان بود.
این امتحانات همزمان با سراسرکشور در ۱۵۰ حوزه امتحانی مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
رئیس دایره امتحانات آموزش و پرورش استان گفت: برای برگزاری این آزمون با کمبود بیش از ۷ هزار صندلی و مکان مناسب مواجه هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت نیروی انسانی کارامد برتلاش همگانی برای بزرگداشت باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد.
احمد زاده افزود: تکریم معلم را نباید منحصر به یک سازمان دانست بلکه همه باید دینشان را به معلم ادا کنند.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور