Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@22:28:49 GMT

ژائو فلیکس برنده جایزه پسر طلایی ۲۰۱۹ شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۵۲۶۹

ژائو فلیکس برنده جایزه پسر طلایی ۲۰۱۹ شد

به گزارش توتواسپورت، ژائو فلیکس مهاجم پرتغالی اتلتیکومادرید توانست بالاتر از جیدون سانچو، بازیکن انگلیسی دورتموند به عنوان پسر طلایی فوتبال اروپا در سال ۲۰۱۹ انتخاب شود.

این جایزه به بازیکن جوانی ارائه می‌شود که بتواند با عملکرد خوب خود در ابتدا نگاه‌ها را به خود جلب کند و فلیکس که در بنفیکا درخشید و در ادامه به عنوان جانشین گریزمان به اتلتیکومادرید پیوست امسال بالاتر از همه بازیکنان جوان فوتبال اروپا به عنوان برترین بازیکن جوان سال انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم

سرمربی اتلتیکومادرید به شگست تیمش مقابل بوروسیا دورتموند و حذف از گردونه لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که مردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بوروسیا دورتموند تن به شکست 4 بر 2 دادند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 5 بر 4 از راهیابی به جمع چهار تیم این رقابت‌ها بازبمانند، پس از این دیدار گفت: باید به دورتموند تبریک بگوییم. ما به بهترین شکل ممکن که می‌توانستیم رقابت کردیم و حالا باید تمرکزمان را روی لالیگا بگذاریم.  

وی افزود: تیم تمام تلاشش را برای کسب پیروزی به کار بست و واکنش خیلی خوبی به گل‌های دورتموند داشت و بازی را به تساوی 2-2 کشاند اما دورتموند پس از آن هر تلاشی که برای گلزنی داشت، نتیجه داد. ما هر کای که می‌شد، انجام دادیم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در پایان خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌مان را به نمایش بگذارم. به هر حال فوتبال همین است و باید به حریف تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • صفر از چهار؛ پیش‌بینی‌ میکا ریچاردز و ژائو فلیکس از تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان!
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم