Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:36:51 GMT

مدافعان حرم، سفیران فرهنگی جهاد و شهادت هستند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۵۲۹۲

مدافعان حرم، سفیران فرهنگی جهاد و شهادت هستند

علی‌اکبر یاری با بیان اینکه مدافعان حرم متعلق به همین مردم و سفیران فرهنگی جهاد و شهادت هستند، گفت: هیئت مدافعان حرم به منظور خلأ و نیازهای فرهنگی خانواده های شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر یاری، مسئول هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: این هیئت مذهبی فرهنگی بیش از یک سال برپا شده و با بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه قوام خوبی یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در اولویت فعالیت هیئت مدافعان حرم است که فرمودند یاد و خاطره شهدا را همواره زنده نگه دارید و این زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

مسئول هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی گفت: بر همین اساس هیئت مدافعان حرم به منظور پر کردن برخی خلأ و نیازهای فرهنگی برای خانواده های شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها تشکیل شد.

وی افزود: برنامه ریزی کردیم تا در قالب اردوهای زیارتی سیاحتی راهیان نور، بقاع متبرکه و اردوهای فصلی به اهداف فرهنگی برسیم و انس و همدلی خانواده‌ها با این برنامه ها بیشتر شود.

یاری تصریح کرد: با توجه به جبهه مقاومت و هفته بسیج در گردهمایی به همین مناسبت حدود ۶۰۰ مهمان از خانواده های شهدای مدافع حرم مشهد دعوت شدند تا اعلام شود که بسیجیان و خانواده های شهدای مدافع حرم همواره در صحنه هستند و میدان نبرد فرهنگی مقاومت را ترک نخواهند کرد.

وی ضمن اشاره به برخی برنامه های هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی از جمله سرکشی از خانواده های شهدا، بررسی وضعیت معیشتی و زندگی، پشتیبانی فرهنگی افزود: معاونت بانوان در این هیئت به منظور اجرای برنامه های فرهنگی فعال شده است.

مسئول هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی ویژه بانوان و فرزندان شهدا در سطح استان برنامه ریزی شده که نمونه موفق کشوری در این زمینه محسوب می شود و مقرر شده تا در استان های دیگر و در شهرهای دارای شهدای مدافع حرم نیز پیاده سازی شود.

وی افزود: ویژه برنامه آینده هیئت مدافعان حرم در مشهد مربوط به نهم دیماه روز بصیرت خواهد شد و به همین مناسبت ایستگاه صلواتی، برنامه‌های فرهنگی اجرا خواهد شد.

یاری گفت: هیئت مدافعان حرم کاملا مردمی و با کمک خیرین برپا شده و مدافعان حرم متعلق به همین مردم و سفیران فرهنگی جهاد و شهادت هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرآموزش و پرورش مهاباد گفت: ارتقای سطح سلامت و بهداشت هم در دستور کار آموزش و پرورش قراردارد.

رسولی امسال با بیان اینکه امسال در سطح شهر و روستاهای مستقل طرح سفیران سلامت اجرا شده افزود: به دانش آموزان به عنوان سفیر با هدف خانواده و تغذیه سالم آموزش داده می شود.

او اضافه کرد: این طرح  در شهرستان مهاباد برای حدود ۳۶ هزار دانش آموز صورت گرفته است.

یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی، شعار روز دوم این هفته بود. 

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان