Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های زنجان و آذربایجان غربی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حمیدرضا حبیب الهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی حق پرستاری در استان آذربایجان غربی گفت: این کمیسیون در روزهای 30 آبان و 1 آذرماه با حضور 5 نفر پزشک متخصص، یک دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این کمیسیون از مجموع 424 نفر از مدعوین، 394 نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند و 315 نفر از متقاضیان مشمول دریافت حق پرستاری و 77 نفر نیز ضمن تأیید حق پرستاری، افزایش درصد داشتند.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص بررسی کمیسیون پزشکی افزایش درصد جانبازی استان زنجان، گفت: این کمیسیون در روزهای 30 آبان و 1 آذرماه با اعزام 7 نفر پزشک متخصص، یک دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد.
وی افزود: در این کمیسیون از مجموع 200 نفر از مدعوین، 147 نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند و پس از بررسی 20 نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و 17 نفر مشمول افزایش حق پرستاری شدند، همچنین 309 پرونده حق پرستاری خانواده شهدا نیز در استان زنجان بررسی شد که 229 نفر مشمول دریافت حق پرستاری شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری کمیسیون پزشکی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد