Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این صاحب نظر حوزه مطالعات جنگ‌های شهری که به دلایل امنیتی نخواست نامش فاش شود معتقد است: شهر شیراز در کنار تهران، اصفهان، تبریز و اهواز دارای بیشترین سطح تحرکات گسترده اشرار و مرتبطان منافقین بوده و با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی این شهر  ظرف ۴۸ ساعت توانست آرامش  خودرا بازیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارزیابی خود گفت : تهران ، تبریز، اصفهان در مقایسه با آمارهای موجود در رتبه دوم از نظر میزان گسترش اغتشاش و مدت زمان جمع آوری و آرامسازی قرار گرفته است.

این کارشناس حوزه امنیت گفت: حجم سنگین خسارات وارده به بانک‌ها، پمپ بنزین‌ها و تاسیسات شهری، تعداد نقاط درگیری و طراحی برای فلج کردن شهر شیراز از طریق بستن شاهراه‌های حیاتی دسترسی شیراز به خارج شهر بسیار خطرناک و گسترده تر از سایر شهرهای کشور بوده است و از این لحاظ مدت ۴۸ ساعت زمان برای جمع آوری اغتشاشات و عملیات آرامسازی یک رکورد بی نظیر برای جامعه امنیتی، انتظامی  و نیروهای مسلح در شیراز  است.

وی ادامه داد: در سایر شهرها متاسفانه تعدادی از نیروها در عملیات آرامسازی به شهادت رسیدند در حالی که در شیراز به رغم دستگیری اشرار مسلح به سلاح سرد و گرم و تلاش برای تسخیر اماکن نظامی و انتظامی خوشبختانه بدون تلفات جانی و مقتدرانه با اشرار برخورد و دستگیر شدند.

وی افزود: اقتدار نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و همکاری با مجموعه اداره کل اطلاعات در مجموع باعث شد شهر شیراز از یک خطر بسیار جدی مصونیت پیدا کند و به لطف خدا و تلاش‌های فرزندان مردم همچنین هدایت شبانه روزی شورای تامین در استان با دستگیری لیدرهای اصلی جریان مرتبط با منافقین و دستگاههای امنیتی غربی و سعودی، آرامش و امنیت بطور کامل دراستان فارس و شهرشیراز محقق شود.

کد خبر 465800 برچسب‌ها سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) اعتراضات - بنزین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین سهمیه بندی اعتراضات بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟
  • یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند