Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سخنگوی سپاه در تجمع بزرگ بسیجیان جزیره خارگ به مناسبت سال روز تشکیل بسیج، گفت:وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید جمعیت کشور حدود ۳۲ تا ۳۵ میلیون نفر بود، اما الان ایران حدود ۸۲ میلیون نفر جمعیت دارد که بر همین اساس می‌توان گفت جمعیتی بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون نفر از این تعداد، مبارزات مردم ما برای در هم شکستن رژیم منحوس پهلوی، زحماتی که در این مسیر کشیده شده است و شهدای زیادی که در این راه تقدیم شده است را ندیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رمضان شریف بیان کرد:آمریکایی‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر علیه ما کار‌های زیادی انجام دادند و اگر هم کاری را انجام نداده اند مطمئن باشید قادر به انجام آن نبوده اند که البته جوانان ما مطالب زیادی را در این مورد شنیده اند، اما شنیدن با دیدن تفاوت دارد.

او افزود: اگر نسلی که ظلم خاندان منحوس پهلوی و گروهک تروریستی منافقین را لمس کرده اند این مسئله را برای جوانان بازگو کنند برای مثال این ربع پهلوی و یا سرکرده گروهک تروریستی منافقین نمی‌تواند به میدان بیاید و به نظر خودشان برای ملت شریف ایران، دلسوزی کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تأکید کرد:متأسفانه کم کاری ما در تبیین عملکرد خانواده منحوس پهلوی باعث شده است تا خاندان پهلوی و یا گروهک تروریستی منافقین بیایند و برای ملت ما به ظاهر دلسوزی کنند.

سردار شریف افزود: بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور از بدو تأسیس تا امروز و فردای انقلاب اسلامی است.

او تصریح کرد: در تاریخ بشر کمتر سابقه دارد که گروهی از داخل کشور، به دشمنی کمک کنند که در آن برهه از زمان، به داخل کشورشان حمله کرده باشد که این گروهک تروریستی منافقین بر علیه ملت ایران این کار زشت را در پرونده خود دارد. ب

سخنگوی سپاه پاسداران یادآور شد: منافقین در سال آخر دفاع مقدس عملیات فروغ جاویدان را طراحی و به کشور ما حمله کردند، اما با رشادت‌های نیرو‌های ما در همان ایستگاه اول متوقف و به اهداف خود نرسیدند، ملت ایران به خاطر همین اقدامات گروهک تروریستی منافقین را منفور می‌دانند.

سردار شریف اذعان کرد: سلطنت طلب ها، خاندان منحوس پهلوی و گروهک تروریستی منافقین موتور محرکه اغتشاشات اخیر بودند که با استفاده از رسانه‌های خود توانستند بعضی از جوانان ما را تحریک کرده و آن‌ها را آموزش می‌دهند تا وارد آشوب‌های خیابانی به پا کنند.

او تاکید کرد: خوشبختانه در کمتر از ۴۸ ساعت مردم و نیرو‌های امنیتی توانستند اغتشاشات را به خوبی کنترل کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: جوانان ما اگر دشمنان خود را بشناسند مصمم‌تر وارد میدان شده و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

سردار شریف شریف، بسیج را یکی از نعمت‌های خداوند به ملت ایران برشمرد و گفت: ما  اگر فقط به یک ارتش کلاسیک تکیه داشته باشیم آمریکایی‌ها بر علیه ما توطئه کرده و انقلاب اسلامی مورد تهدید جدی قرار می‌گیرد به همین خاطر امام خمینی (ره) بسیج را در ساختار نظام اسلامی تعبیه کردند.

او ابراز کرد: امام خمینی (ره) همه کسانی را که دل در گرو عزت این کشور دارند بسیجی نامید و در واقع حوادثی که بعد‌ها پیش آمد نشان داد که امام چطور هوشمندانه اتفاقات آینده را پیش بینی کرده بود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز دست دشمن خالی است، اما برخلاف آن، قدرت و ثروت جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت کشور غیرقابل مقایسه با وضعیت گذشته است.

سردار شریف یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت دانشمندان خود به مرکزی تبدیل شده است که توریسم درمانی دارد.

او گفت: انقلاب اسلامی منشأ آزادی و استقلال این ملت بوده است و قطعاً در ۴۰ سال آینده هم این دشمن است که شکست‌های پی در پی را از ما می‌بپزیرد.

انتهای پیام/م

سلطنت طلب ها، خاندان منحوس پهلوی و گروهک تروریستی منافقین موتور محرکه اغتشاشات اخیر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان سپاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری پلیس خاش با گروهک تروریستی جیش الظلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، بنابر اعلام پایگاه خبری شهدای فراجا، در شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام در پی ضربه زدن گروهک تروریستی به منطقه درگیری در حوالی شامگاه روز گذشته یگان تکاوری انتظامی خاش، با گروهک تروریستی و معاند، در دوراهی ایرندگان رخ داد که در این درگیری یک نفر از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار خودفروخته قرار گرفت و قبل از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به فیض شهادت نائل آمد.
 ستواندوم شهید محمد ذخیره متأهل و اهل روستای فیروزه‌ای شهرستان هامون بود.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌ شود.

دیگر خبرها

  • رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها سفر با قطار را اطمینان بخش می کند
  • سفر با قطار اطمینان بخش است/رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • شهادت یک تکاور در درگیری با گروهک تروریستی
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • درگیری پلیس خاش با گروهک تروریستی جیش الظلم
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد