Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده ظهر چهارشنبه در همایش «امنیت و اقتدار» که به مناسبت هفته بسیج در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، با تأکید بر شدت رجز خوانی آمریکا از ابتدای امسال افزود: جان بولتن حمله نظامی و اعزام هواپیما به خلیج‌ فارس را امسال مطرح کرد.

وی موضوع فشار اقتصادی بر مردم و سایه جنگ را موجب تأکید برخی مسئولان بر مذاکرات دانست و افزود: مقام معظم رهبری بارها در دیدار مسئولان بیان کردند که از اینکه دشمن پی‌درپی به ما ضربه اقتصادی می‌زند و مسئولان اقدامی نمی‌کنند ناراحت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ضمن بیان اینکه با تصمیم قاطع مقام معظم رهبری موضوع شروع مقاومت، سیاست اساسی نظام قرار گرفت، تصریح کرد: در ماه‌های اخیر به دلیل مقاومت ایران، دشمن به کنج رفته است.

عداوت و مخالفت دشمنان تمامی ندارد

وی با بیان اینکه عداوت و مخالفت دشمنان تمامی ندارد، افزود: پس‌ از اینکه پهپاد آمریکایی توسط ایران اسلامی ساقط شد دشمن هیچ اقدامی انجام نداد که این نشان دهنده پوچ و بی‌ارزش بودن مطرح کردن موضوع جنگ از سوی آنان است.

سردار حاجی زاده با تأکید بر اینکه مردم ایران با بصیرت، ولایتمداری و آگاهی فتنه اخیر را بی‌اثر کردند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر به دشمنی‌های استکبار با محوریت آمریکا عادت کرده است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی برنامه‌های بسیاری را اجرا کرده است، اظهار داشت: اصطلاح آمریکایی‌ها که همه گزینه‌ها روی میز است به این معناست که آن‌ها از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود برای دشمنی و ضربه به ایران استفاده می‌کنند.

نحوه دشمنی‌های آمریکا به سمت جنگ نرم حرکت کرده است

وی با تأکید بر اینکه شکل و نحوه دشمنی‌های آمریکا نسبت به گذشته تغییر کرده و به سمت جنگ نرم تغییر یافته است، افزود: برای مقابله با اقدامات استکبار، دشمن‌شناسی و تشخیص به‌موقع از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

سردار حاجی زاده بیان کرد: دشمن از همه ترفندهای خود در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ضربات وارد شده به کشور به خاطر برخی ضعف‌های داخلی بوده است، افزود: ضربات وارد شده به کشور ارتباطی به دشمن نداشت.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز در منطقه جزو کشورهای اول قرار داریم، تصریح کرد: امروز در حوزه دفاعی به اوج فناوری رسیده‌ایم.

تولید مواد اولیه در داخل کشور

وی ادامه داد: اگر امروز دور تا دور کشورمان حصار کشیده شود تولیدات کشورمان قطع نمی‌شود چون همه مواد اولیه در داخل کشور تولید می‌شود.

سردار حاجی‌زاده با عنوان اینکه آمریکا مانند گرگ گرسنه‌ای که در کمین طعمه‌ای باشد دور ایران خیمه زده است، افزود: ستون پنجم و نفوذی‌های داخلی از تاکتیک‌های آمریکا برای ضربه زدن به ایران است.

وی فناوری‌های داخلی را هزاران برابر پیچیده‌تر از حوزه نظامی دانست و تصریح کرد: پاسداران و نیروهای متخصص و وزارت دفاع نسبت به توانمندی‌های داخلی باور داشتند اما در بخش‌هایی که به دشمن اعتماد کردیم دچار مشکل شدیم.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران بیان کرد: سپاه و نیروی هوافضا منویات مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داده ‌و هیچ‌گاه به‌عنوان سخنان عادی تلقی نکرده ‌و بخشی که مربوط به ماست با اهتمام بسیار زیاد مورد توجه قرار داده ایم.

وی گفت: سال ۸۸ در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان بر دقت موشک‌ها تأکید کردند و همه موضوعاتی که در ذهنمان بود در اولویت‌های بعدی قراردادیم و نتیجه این تدبیر الهی در هدف قرار دادن داعش مشاهده شد.

سردار حاجی زاده ابراز کرد: از داخل کشورمان نیروهای نظامی داعش را که در خانه‌ای در کشور عراق حضور داشتند مورد هدف قرار دادیم که این موضوع به خاطر دقت بسیار بالای موشک‌هاست و بنابراین تأکیدات مقام معظم رهبری محقق شد.

وی مشکلات کشور را ناشی از عدم توجه به منویات رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در بخش‌های مختلف نسخه صادر کردند ولی متأسفانه با بی‌توجهی برخی مسئولان داخلی همراه شد و تصور کردند با اعتماد به دشمن مشکلات کشور رفع می‌شود.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، اسلحه تحریم را امروز خالی از فشنگ دانست و تصریح کرد: دشمن به آخر خطر رسیده ‌و نوبت ضدحمله ایران است.

رفع مشکلات اقتصادی با اعتماد به آمریکا سرابی بیش نیست

وی ادامه داد: تجربه ۶ سال اعتماد به آمریکا به ما نشان داد رفع مشکلات اقتصادی با اعتماد به آمریکا سرابی بیش نیست.

حاجی زاده، امید به حل مشکلات کشور با کمک دشمن را معادل خودکشی دانست و افزود: اینکه تصور کنیم دشمنان مشکلات را رفع می‌کنند اشتباه است و راهکار ضد حمله به دشمن می‌باشد بنابراین باید به داخل نگاه و به جوانان اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: رجزخوانی رئیس پلیس امارات و مصاحبه مقامات سعودی درباره حمله به آسمان کشورمان در ۶ ساعت را فراموش نخواهیم کرد.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه در سال‌های گذشته خویشتن‌داری و نجابت مسئولان سبب شد برخی از کشورها به محاسبه غلط بیفتند، افزود: دشمنان قدرت نظامی ایران را بسیار مشاهده کرده‌اند همانگونه که پس از سرنگونی پهپاد، انگشت ایران روی ماشه بود و این موضوع سبب شد از ایران اسلامی بابت عدم هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری تشکر کنند.

آمریکا در راستای ناامن سازی کشورمان فعالیت می‌کند

وی با تأکید بر اینکه امروز سایه جنگ و گزینه‌های نظامی به زباله‌دانی رفته است، تصریح کرد: ایران اسلامی به نیت شوم آمریکا که براندازی نظام اسلامی است پی برده است زیرا آمریکا در راستای ناامن سازی کشورمان فعالیت می‌کند.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند امنیت کشورمان را از بین ببرد زیرا به‌خوبی می‌داند براندازی با امنیت محقق می‌شود و تلاش می‌کند تهران را تبدیل به دمشق کند ولی ملت بصیر ایران به‌خوبی وارد صحنه شد و علی‌رغم اعتراض به دولت به خاطر مشکلات کشور حضور پرشوری در راهپیمایی داشتند.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه دشمن از این‌که افراد لایق وارد مجلس شود نگران است، افزود: دشمن تلاش می‌کند از طریق افراد نفوذی و ستون پنجم داخلی افراد نالایق وارد مجلس شوند و نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

وی بیان کرد: ملت ایران باید در برابر برنامه ریزی های دشمن برای انتخابات مجلس هوشیار باشد.

بصیرت ملت ایران افزایش یافته است

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد، افزود: بصیرت ملت ایران افزایش پیداکرده است.

وی با تأکید بر اینکه نیازمند مسئولان کارآمد و انقلابی هستیم، تصریح کرد: نیروهای امنیتی، سپاه و ارتش نقش مهمی در حوزه دفاعی دارند و اثبات کردند که توانمندی‌های ملت ایران در این زمینه ها بسیار زیاد است.

سردار حاجی زاده با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی اخیر افزود: همه نسبت به وضعیت اقتصادی اعتراض دارند ولی مسئولان فرافکنی می‌کنند و اشتباهات خود را به‌ناحق گردن مقام معظم رهبری می‌اندازند.

وی بیان کرد: ملت ایران و سپاه پاسداران برای رفع مشکلات کشور یکپارچه وارد میدان شده‌اند.

دولت در راستای رفع مشکلات تلاش کند

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با تأکید بر لزوم اهتمام جدی دولت برای رفع مشکلات، افزود: در دیداری که با رئیس‌جمهور داشتیم تأکید کردیم هر اقدامی برای رفع مشکلات کشور لازم باشد انجام می‌دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: باید در انتخابات پیش رو، افرادی را انتخاب کنیم که متعهد و انقلابی باشند و در راستای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

کد خبر 4782847

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران هوافضای سپاه پاسداران بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بارش برف بسیج قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی گرگان بنزین قزوین شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس

زیر پرچمی ایستاده و عکس گرفته که سرکردگانش طی حدود ۱۷۰ روز بیش از ۳۱ هزار انسان غیرنظامی و بی‌گناه شامل زن و کودک را کشته است و با حمایت از آنها با هشتگ اسرائیل می‌نویسد: «آنها برای دفاع از خود نیازی به اجازه شما ندارند.»

 این درحالی است که سطح این جنایات انقدر زیاد بوده که آمریکا در آخرین حرکت جهانی در سازمان ملل برای توقف این فاجعه انسانی با همه حمایت‌هایش مجبور شد رای ممتنع به پیش‌نویس قطعنامه آتش بس جنگ علیه غزه بدهد.

" احمد باطبی" نه تنها یک عنصر ضدانقلاب بلکه نماد یک نگرش فکری و کلکسیونی از وطن فروشی است. از روزی که وی آن پیرهن به اصلاح خونین را روی دستش گرفت و عکس گرفت و رسانه‌های ضدانقلاب آن را پیراهن عثمان کردند تا به امروز که زیر بیرق صهیونیست‌ها عکس می‌گیرد ۲۵ سال گذشته است. 

باطبی که سلبریتی ضدانقلاب است و پروژه کشته‌سازی را به نوعی با وی کلید خود که تا به امروز ادامه دارد با همان عکس ویزای اقامت در آمریکا را گرفت؛ عکسی که بعد‌ها وی اعتراف کرد که آغشته به خون مرغ بوده است. روایتی سراسر دروغ از فردی که نه دانشجو بود و نه زیرپیراهنی که در دست گرفته بود خون انسان!

روز شنبه ۱۹ تیر۷۸ روزنامه اصلاح‌طلب خرداد در تیتر درشت صفحه اول خود نوشت: «کوی دانشگاه به خون کشیده شد» و در کوی دانشگاه پلاکارد‌هایی با مضمون پنج شهید به نام‌های ذاکری، سهرابی، امامی، رهبری و نادری، در میان دانشجویان توزیع شد در حالی که به سرعت مشخص گردید تمامی اسامی مذکور جعلی بوده است! بعد‌ها عکس باطبی روی جلد مجلات امریکایی نقش بست.

او حتی دیدار‌های با جرج بوش، اوباما و وزاری خارجه آمریکا داشته و روزگاری در رسانه صدای آمریکا مشغول به کار بود، اما بعد از مدتی اخراج شد. درواقع این اخراج بعد حدود ۳ سال نشان داد وی به عنصری سوخته در اردوگاه ضدانقلاب تبدیل شده است.

وی در زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ نیز به همراه ۲۹ تن از عناصر ضدانقلاب طی نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا ارسال خواستار تشدید تحریم ملت ایران شدند؛ این نامه خائنانه بازتاب زیادی در بین مردم ایران داشت و به‌عنوان سندی بر مزدوری مخالفان جمهوری‌اسلامی شناخته شد.

باطبی در سال ۲۰۱۹ با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و مایک پنس معاون او دیدار و دربارهٔ ایجاد فضای رسانه‌ای علیه ایران در جنگ حداکثری صحبت کردند.

حالا وی با پرچم رژیم صهیونیستی عکس انداخته است. البته از کسی که برای هموطنانش از رئیس جمهور پیشین آمریکا درخواست تحریم می‌کند، دفاع از رژیمی که کشتار مردم و کودکان غزه را ادامه می‌دهد، این اقدام موضوع دور از ذهنی نیست؛ منتها به نظر می‌رسد باطبی به عنوان یک مهره سوخته به درجه‌ای رسیده که دنبال کارفرما جدید است و ماحصل آن نیز این عکس می‌شود که پیام جالب توجهی از عاقبت امثال وی را حکایت می‌کند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فنلاند: معاهده دفاعی با آمریکا حاکمیت ما را تضعیف خواهد کرد
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • واشنگتن: از پروژه گازی ایران و پاکستان حمایت نمی‌کنیم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان