Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

پایان پرونده جنجالی «پروپئیچ» فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال اعلام کرد طلب ۴۲۷ هزار دلاری «پروپئیچ» تا روز شنبه پرداخت خواهد شد.پروپئیچ، مهاجم سابق استقلال یک سال پیش به‌دلیل دریافت نکردن مطالبات از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرد و باشگاه استقلال برای پرداخت این بدهی تا فردا فرصت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
--- داور مورد نظر استقلال  بیاید باشگاه سپاهان چند روز قبل از بازی با استقلال درباره مسائل پیش آمده در مورد داور این مسابقه اطلاعیه‌ای صادر و عنوان کرد:«کمیته داوران هر داوری را که مسئولان استقلال تمایل دارند انتخاب کند و ما بدون هیچ مخالفتی آن را می‌پذیریم تا بیش از این هواداران دو تیم برابر هم قرار نگیرند.» باشگاه استقلال اخیراً به تصمیم کمیته داوران مبنی بر انتخاب محمد حسین زاهدی‌فر به‌عنوان داور دیدار این تیم با سپاهان اعتراض کرد.   --- «ویلموتس» در فهرست سرمربی‌های برتر تارنمای بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (iffhs) در فهرست برترین سرمربیان سال ۲۰۱۹، به شکلی غافلگیرکننده نام «مارک ویلموتس» را در جمع ۲۵ سرمربی برتر جهان قرار داد. در گزارش این مرکز جهانی آمده است: بعد از سال ۲۰۱۶ که با قهرمانی پرتغال در یورو همراه شد، «فرناندو سانتوس» حالا باردیگر عنوان بهترین سرمربی سال 2019 را از آن خود کرده است.     در پی تلاش‌های دیپلماتیک وزیر ورزش و جوانان میزبانی جام جهانی کشتی به ایران بازگشت میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۹ به ایران بازگشت. براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان بعد از تماس‌های مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با سفیران ایران در کشورهای ژاپن و روسیه خواستار پیگیری حضور نمایندگان این کشورها در جام جهانی تهران شد و در نهایت با تلاش‌های کمیته ملی المپیک، فدراسیون کشتی، تماس با «مامیاشویلی» رئیس فدراسیون کشتی روسیه و کمک‌های وزارت خارجه و استفاده از ظرفیت سفرای گرجستان، ژاپن و روسیه در تهران، با تغییر تاریخ، برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در تهران قطعی شد. قرار بود این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با حضور ۸ تیم برتر پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود. حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره گفت: «زمان پیشنهادی برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در نامه‌ای به اتحادیه جهانی ارائه شد که پاسخ آن تا فردا (پنجشنبه) اعلام می‌شود».به گزارش ایرنا تاریخ پیشنهادی این رویداد در روزهای ۱۴ و ۱۵یا ۱۹ و ۲۰ آذرماه امسال است. محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت:«امیدوارم که توقع مردم از کشتی منصفانه باشد چرا که زمان کمی برای آماده‌سازی تیم ملی برای المپیک داشتیم و نباید مسائل بعد از المپیک ریو تکرار شود، اگر در آنجا ۲ برنز گرفتیم و من گریه گردم به‌دلیل آن بود که از خودم بیش از حد توقع داشتم و می‌خواستم دل مردم کشورم را شاد کنم و مردم نباید انتظار موفقیت المپیک لندن را داشته باشند و این توقع باید باشد که نتیجه‌ای بهتر از المپیک ریو بگیریم.» وی ادامه داد:«از همه ملی‌پوشان خواسته‌ایم که بعد از ظهر یکشنبه آینده برای حضور در جام جهانی در خانه کشتی حضور پیدا کنند.»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک

تیم ملی کشتی فرنگی ایران هم بعداز آزادکاران کشورمان، قهرمان آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان حسن رنگرز با کسب دو طلا، دو نقره و یک برنز دیگر در پنج وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، بر سکوی قهرمانی تیمی مسابقات ایستادند.

سعید اسماعیلی و محمد هادی ساروی دو طلا به نشان‌های زرین روز اول افزودند تا ایران با چهار طلا قهرمانی خود را مسجل کند.

 

اسماعیلی؛ پدیده تازه فرنگی ایران و رقیب جدی گرایی

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر «بیشکیف» نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده و نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

سعید اسماعیلی پیش از این در دور نخست با نتیجه یازده بر صفر لی‌لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی هشت بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

 

 

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • اجازه بازگشت خدمه روس کشتی جنجالی توقیفی اسرائیل
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد