Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@23:36:29 GMT

حضور ایکر کاسیاس، در مراسم قرعه کشی یورو 2020

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۵۹۵۶

قرعه کشی رقابت های یورو 2020 در تاریخ 20 نوامبر و در بخارست برگزار خواهد شد که ایکر کاسیاس هم در این مراسم حضور خواهد داشت.

طرفداری- به مناسب 60ـمین سالگرد برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا، سال آینده 12 کشور مختلف میزبانی بازی ها را به عهده خواهند داشت و 24 تیم در 6 گروه حاضر خواهند بود.

به گزارش مارکا، بازی ها در شهر های بیلبائو، لندن، رم، مونیخ، بوداپست، گلاسکو، کپنهاگن، سن پترزبورگ، باکو، آمستردام، دوبلین و بخارست برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهی از اسطوره های دنیای فوتبال از 12 کشور میزبان مراسم قرعه کشی را برگزار خواهند کرد که ایکر کاسیاس، با سابقه قهرمانی در این رقابت ها نیز حضور خواهد داشت. دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا سفیر فیفا برای جام جهانی 2022 قطر نیز انتخاب شده است.

علاوه بر کاسیاس، اسطوره هایی مثل ژاوی هرناندز، کافو و ساموئل اتوئو نیز سفرای فیفا برای جام جهانی آینده هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی دیدارهای گروه D رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا در ساعت ١٠ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به وقت محلی با حضور ناظران AFC، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، کویت، بحرین و افغانستان در شهر بانکوک برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم و وحید فتاحی مدیر رسانه‌ای برگزار گردید، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦: ٠٠ به وقت تایلند (۱۲:۳۰ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.

کد خبر 6080809

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد